|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Skulle vilja sätta vita blinkers fram samt skaffa tygmattor runt om. Kan man skaffa detta på Bmw eller finns det någon annanstans att vända sig där dom eventuellt inte bedriver ocker? Är det ngn som har andra förslag på stylingtips till en 750 - 91 så är jag tacksam. // Mathias | |
|
Du måste sänka bilen med en kilformsänkningsats. Jag ska köpa mig en någon gång framöver hade jag tänkt. Det finns 55/35 sänkning, alltså bara fjädrar då för 220 Euro, runt 2000 kronor. Har för mig att sportdämpare + fjädrarna går på 9000 kronor, men det räcker med fjädrar. Hade en grym sänkning på min förra E32. Det var ca 60-70 mm fram och 35-40 bak. Mycket bra väghållning blev det. Såg en importerad 750i nu i helgen, den hade en kilformssänkning, 70/35 eller liknande. De är lite svårare att få tag på, men det går nog om man söker. Den hade i alla fall fått lite problem med att däcken hade tagit i framskärmarna någon gång, men killen verkade ju köra hårt med den så det kan bero på annat också. //Schnitzer |
|
|
Priset 9000 kronor för sportdämpare + fjädrar är om du inte har EDC. Men det finns special för 750i som har EDC, men något pris vet jag ej. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.