|
|
|
|---|---|
|
SÅJA! Har just snackat klart med säljaren, imorrn på morronen medans jag är på jobbet drar farsan och hämtar min blivande 320i -89:a, fyfan vad kul det ska bli att äntligen få köra BMW med sexa! Extra trevligt att den var i den, enligt mig, snyggaste färgen också - delfingråmetallic! Känns jäkligt bra just nu, det är nu nästan exakt 2 år sedan jag köpte min första bil, en 318i -84, och ända sen dess har jag gett mig fan på att jag ska ha en E30 med sexa men det är först nu som ekonomin tillåter det! Fast naturligtvis ska det ju också jävlas litegrann... med tanke på översvämmningen som råder i USA just nu så kommer soppapriset att gå upp också, väldigt lagomt till att jag äntligen får min bil. >:\ Känns jäkligt deprimerande det här med soppan... fast jag försöker tänka nåt i stil med att lycka inte kan mätas i pengar, och att jag kommer ha väldigt roligt för dom pengarna jag spolar i tanken. Hoppas det funkar att tänka så, ett tag iaf. Förhoppningsvis så sjunker väl priserna litegrann till vintern också, dom brukar ju göra det. Jag kommer nog inte kunna sova inatt! :P | |
|
Gratulerar :) E30 är kul! /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Grattis då! Se till att ha så roligt som möjligt med tanke på att soppan är så dyr, man måste ju få valuta för slantarna! ;) /En annan Olof |
|
|
Haha jag lovar ;) Pappa ringde nyss och sa att han köpt den nu... så han borde komma med den på nån timme :) |
|
|
Trevligt värre, har en 320 själv en 84. Trevliga bilar dock lite lite pulver. Mvh // Rasmus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.