|
|
|
|---|---|
|
Vad kan denna vara värd? 525 TDS touring -99 30000mil manuell import den ska ha mycket utr En länkarm fram är dålig (vad kostar en ny?). milen är kontrollerad o stämmer //Jörgen | |
| 60 kkr? | |
|
Absolut max 70tkr, helst rejält mycket under för att det ska vara en bra affär för köparen, för ca 105tkr färdig i Sverige från Tysk BMWhandlare, får man en 525d Touring-00 163hk "nya dieselgenerationen" silvermet, xenon, pdc, klimaautomatik, multiratt, business cd, värmesitsar, alufälgar med 18000mil och 1äg, då bör priset på tds:en vara rejält mycket under för att vara intressant. Mvh Stephan |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
jag skulle aldrig köpa en gammal TDS ens för 60' som både är törstig och slö, när de finns 530-dieslar för en bit över 100 lök. jag åkte 3000 mil med en TDS Touring automat -97, och även om bilen var trevlig så är dieselmotorn daterad. jag fick den knappt under en liter på blandad körning, så lita inte på alla som säger att den går på 0,6 för det gör den inte. sedan är den väldigt trist med manuell låda, den är helt orkeslös under 1500 rpm. jag fick tjuvstopp varannan gång med min gamla 525 tds -94.... om du tycker en 530 är för dyr, tänk igen. på 30000 mil så kostar en 530dT långt under 100'. mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.