|
|
|
|---|---|
|
Bekants son är intressead av en lågmilad 330 Ci.. Hittade denna då jag letade lite : Länk Om Ni länkar Er viadre till firmans hemsida kan man se fler bilder..Då uppkommer minst en fråga: Sportstolar?? Ser de verkligen ut så? Jag har sett flera Ci med sportstolar men aldrig denna modell. Nå, vad säger Ni om priset? | |
|
Nej, bilen har inte sportstolar. den har de i mitt tycke smått gräsliga halvskinns standardstolarna. Priset med den mätarställningen är nog faktiskt marknadsmässigt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Fel av mig. de är någon annan variant på tygstolen bara. inte mer snygg för det. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Jag anser priset vara för högt men det är nog inga problem att pruta, utan inbyte. BYT STOLARNA! Länk eller Länk | |
|
tycker priset på bilen är helt okey, med tanke på milen och att den är svensksåld. Borde vara såld snart.hmm kanske ha en ny vinterbil ;-).... |
|
|
Bekantens son skulle iväg och kolla idag- annonsen raderad- bilen såld.. Lågmilare är populärt! |
|
| inte direkt överaskande de kan än de gamla E-46:orna ;-). | |
|
Finns fler lågmilare till salu... Verkar som om 330ci är lite svåra att sälja, eller vad säger ni grabbar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.