|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon som vet vart dessa ögonlock finns att köpa till e38 ?? Tycker att dom är jäkligt snygga faktiskt och måste få tag i ett par :) Har försökt få tag i säljaren till bilen men inget svar.. Kolla länken : Länk Mvh | |
| tycker personligen attdem ser förjävliga ut...fast med dem ögonlocken liknar den e46 facelift en anong | |
| förskräckliga - köp inte! | |
|
Hehehe kom igen nu grabbar så förskräckliga är dom väll inte ;) Tycker den blir lite råare med dom istället för face lift locken.. |
|
| Ögonlock har man på SAAB 9000 eller Opel Manta INTE en BMW. | |
|
Hoppas att du tål kritik, för det var bland det värsta jag sett i ögonlocks väg. Hoppas att du inte får tag i honom ;) Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Må Gud skona alla E38or från ögonlock... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Den i särklass fulaste E38 jag sett. | |
|
Det var det fulaste jag sett..... mvh don_salvatore87 |
|
|
Är det ingen som tycker att dom är fula ?? ;) klart jag tål kritik , alla har olika smak.. och jag bara måste ha tag i dom där hehe... |
|
|
Stackar bil.... __ ///M som i Mugge. |
|
|
Oj,oj...Snacka om storm i ett vattenglas,dem där ögonlocken såg ju ut att komma från "fabriksoptionkatalogen" ;) Finns absolut värre grejor att trycka dit på en 7:a :))) Mvh Janne. |
|
|
Ja det finns värre saker, aluvinge modell monster,blålysnade spolarmunstycken och varför inte aluminium mattor. Men nog tusan var dom ögonlocken RIKTIGT fula. Lägg pengarna på nåt vettigare det är mitt tips Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Tyckte dem passade riktigt bra.. Mvh Janne. |
|
|
Snälla, inte såna på en E38:! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Janne t - Visst är dom inte alls så fula dom där... Ser inte "epa" aktigt ut på nått sätt. Funderar på en Stor aluvinge och kanske neon under bilen me... HAHAHAHA nae vars skojja bara ! ;) |
|
| passar inte in på bilen helt enkelt..ser ut som en kinabil som försöker likna en bmw | |
| Batman goes Bangle, eller Bangle goes Batman? ;) | |
|
la märke till den bilen häromdagen... nog fan de värsta ja sett på en E38.. BMW CS #5139 |
|
| Ok nu var inte frågan vad alla tyckte om dessa ögonlock utan om någon visste var dom fanns och köpa :) | |
|
Davici: det får du aldrig veta här :D Micke K. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.