|
|
|
|---|---|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Går detta? Hur ska man göra? Hade gärna haft softclose på bilen med, är det nåt som går att få tag på? Fotstöd bak, fanns det till E32? Batteriet i nyckeln är slut och det börjar bli jobbigt att låsa upp bilen manuellt... räcker det att byta i nyckeln eller finns det mer att tänka på? Kommer kanske på mer sen..... |
|
Mycket jobb, men klart att det går om plånboken är välfylld. Byt batteri i nyckeln och initiera om enl. instruktion under mektips. Fotstöd fanns till E32 som option och monterades på framförvarande stols underrede. Här har du en bild hur de ser ut Länk Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
maverick - Jag har 2 PDC system som du kan få köpa om du vill ? Lätta och montera och helt nya. Skulle satt på dom på min bmw om bilen ej hade haft pdc. Ej bmw orginal men bra kvalite. Mvh |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Det kommer inget annat 'n original p[ min 750 / tyv'rr Davici. F[r v'l bli framtida projekt / vill 'ven ha originaltelefonen.... Fotst;det s[g ballt ut. Hade tydligen inte a a o p[ denna datorn.... |
|
bmw kan säkert montera dit orginal på den ... för 10 tusen eller liknande :D Pratade med volvo vad dom skulle ha för o montera ett pdc system på en s80 t6. 7000 i material + ca 3000 för jobbet :S Mvh Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.