|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Minns ny båten som sjönk i engelska kanalen med en massa Volvo bilar, saab och en del BMW? Hör hittade jag en E65 som står i USA som varit i vatten, ser onekligen fräsch ut: Länk | |
| Tycker inte skinnet i baksätet ser så värst friskt ut. Och all elektronik är antagligen bara att byta... kanske kan funka som reservdelsbil, och motorn är väl gissningsvis möjlig att rädda. Om den är billig kunde ju man köpa den, plocka ur innanmätet och bygga om den till akvarium :D | |
|
Vänta bara tills alla försäkringsskadade bilar från New Orleans med omnejd blir till salu på ebay!!!! Ojojoj det kommer finnas vattenskadade bilar till förbannelse! |
|
| så vitt ja uppfattade de hela så är itne bilen till salu utan bara delarna | |
Ras.mus |
Rolex.. Försäkringsskadade? Tror du försäkringarna tar det? Skulle trp det går under Force majeur och därför smiter nog bolagen undan ansvar. Annars skulle ju alla försäkringsbolag konka direkt i den trakten av usa. Kanske finns det folk som har extraförsäkringar för sånt här men jag tror att i allmänhet gäller inte försäkringarna vid naturkatastrofer. Eller har jag fel? |
|
Ras.Mus: Alla försäkringsbolag är i sin tur försäkrade, och som i sin tur försäkrar varandra. Dvs, i teorin, så kan vi få betala för katastrofen i new orleans. Alltså, det är inte ett par bolag i USA som får ta hela smällen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.