|
|
|
|---|---|
|
hur mycket kan jag få för ett sådant?heltkomplett med stora m vingen? | |
|
Två, tre tusen om det är i bra skick utan repor och sprickor samt komplett med stötfångare och dyl. skulle jag betala. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
tryggve: Hittar du ett för det priset är det ju bara att gratulera... /Johan Min bil: Länk |
|
|
De är betydligt dyrare än ett par tusen. Finns ju knappt att få tag på nya grejer och det som finns är svindyrt. Mellan 5-8 tusen tror jag mer... |
|
|
Johan99 > Det är vad jag anser att det är värt. Vad det utannonserade priset är samt vad det verkliga försäljningspriset blir är något annat. /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Nya M-paket finns att köpa från BMW... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
tryggve: Ja alla tycker vi ju olika. Satte ut annons på mitt idag för bra mycket mer och det är så gott som sålt redan utan prut. Så alfi, för ett fräscht paket som är komplett ca 5-7000:-. Anser jag iaf... /Johan Min bil: Länk |
|
|
har en hel bil 325im -89 som ev ska säljas i delar eller hel utan drivlina pga rost, finns ju alla im delar som backspegel med kartläsarlampor och svart innertak , vad kan jag begära för hela bilen? |
|
|
alfi: Du har mail :) /Johan Min bil: Länk |
|
| du får maila på affe.andersson@hotmail.com i stället | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.