|
|
|
|---|---|
|
Detta såg en kaffesugen Z4-ägare i LA, CA, USA i veckan :) Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Z4 3.0 Kelleners Länk | |
|
Bedrövlig kvalitet på bilderna, ser ut att kunna bli en trevlig bil det där.. Mvh Henrik |
|
|
Att ta en snygg bild är det sista man tänker på i en sådan situation ;) Pulsen var nog i det närmaste på orgasmisk nivå... Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| M4 CSL? ;) | |
|
OK, bildkvaliteten är inte den bästa, liiiite mörka och jag sitter på jobb och har inte så mycket tid att fixa, men här kommer en snabb fix, för att åtminstonde göra dem lite lättare att se och lite snabbare att ladda. Galleriet: Länk Individuella bilder: Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk / Fredrik |
|
| Jag tror att du är rätt så ensam om dom där bilderna??? Sälj bilderna till någon biltidning och tjäna en hacka vettja... | |
|
Tack Zredrik ! PowerMac, Det är inte mina bilder utan en person på ett annat Z4 forum. Originalbilderna är länkade till sidan personen laddade upp dessa: Länk |
|
|
Jag tyckte att bilderna var bra med tanke på omständigheterna! Vad det rör sig om för bil exakt lär vi få veta om ett par veckor i Frankfurt :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| är så himla sugen på att se den utan massa maskeringar | |
|
Gissar att kaffet kallnade :-) Trevliga bilder. ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Men den där bilen är ju inte faceliftad, den skulle väl presenteras på Frankfurt? Faceliften alltså. It´s a fast world... |
|
|
Face-lift ser du inte på bilderna. Det är vad som är under huven som är intressant. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Två veckor innan bilen ska ha premiär vill jag helre se den med rätt utseende. It´s a fast world... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.