|
|
|
|---|---|
|
Hittade (i mitt förtvivlade sökande...) denna nya Momo fälg. Först tyckte jag den var trist, men den "växer" Kan man få lite utlåtanden? Det ska bli 17 x 8" Länk /Klas | |
|
Personligen tycker jag att den är grymt fet. mvh Berg "Jag tror att det finns en marknad i världen för kanske fem datorer." IBM:s styrelseordförande Thomas Watson 1943. |
|
|
NÄ. Inget vidare (min åsikt) kolla istället efter hartge, schnizer eller bbs RK. /Marcus |
|
| Neja! Kan inte bestämma mig riktigt, du var väl inne på BBS RX eller RC? De är mycket snyggare, men du vet ju hur det är, smaken är som baken. | |
|
Den ser lite plastig ut... Inte riktigt nåt man förknippar med en BMW, men kanske på Toyota? Men smaken är som baken... Support Your Local Big Red Machine! -or else- Hells.A. NOMADS FINLAND |
|
|
Ja..jag håller väl på att bli galen av alla fälgar! Klart man vill ha BBS eller Schnitzer...men det finns inte ett skit på beg. marknaden och ska man köpa nytt så får man ju bo i en tunna resten av året! :-/ Kan någon sälja sina fälgar till mig tack! /K |
|
|
Kolla här. Under till salu hittar du ett par snygga 18" för 16000 inklusive däck. Kolla även in ATS DTM Competition. Honda VTR SP-1 får ge plats åt Z3 M |
|
|
Sorry glömde länken. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.