|
|
|
|---|---|
|
Dags för inbjudan till säsongens sista träff! Hösten börjar göra sig hörd dessvärre, men än är det lite tid att åka på och då tänkte vi ha ett sista möte lördagen den 10 september. Platsen blir runt Åmål (Dalsland), Jahangeer på forumet kommer med fler detaljer om platsen och parkering. Skriv ert intresse här så vi kan planera lite runt parkeringen. Den här gången bjuder vi även in övriga M5-ägare som gäster på ett hörn, dvs både E28, E39 och E60 M5 ägare är varmt välkomna! Fyll på med intresseanmälan här i tråden, vägbeskrivning ordnas när platsen är spikad. Väl mött! HD91 / Schnitzer / Jahangeer (arr.) -M5 E34 Limousine register | |
|
Självklart kommer jag att vara med eftersom jag är med och arrangerar träffarna, men tyvärr utan min bil. Ska få några detaljer lackerade m.m. Hoppas att det kommer att bli en del folk nu. Det är ju säsongens sista träff och det vore kul med en del bilar, även E28, E39 och E60 M5 också. //Schnitzer |
|
|
Tja grabbar. Måste tyvärr säga att jag inte kan komma. Ska eventuellt ställa ut M5:an på utställning då. Fick en förfrågan om det idag. Men men mycket hinner hända tills dess. Men troligtvis kan jag inte komma. ///Micke |
|
|
den här gången -måste- jag ju bara klara av att vara med (bara det inte blir fler E60 än E34or ;);) - M5touring register |
|
| Hej är ny här o ska försöka komma på träffen i åmål ,, nyligen köpt en M5 ha de så länge !! | |
|
ekan 72: Ganska lustigt! Du har köpt brorsans M5, alltså HD91 som skapade den här tråden. Såg din Stora Enso e-post-adress. Min kompis har sett den vid sågen i Grums. Vore verkligen kul om du kunde komma på träffen. Måste bara fråga om fälgstjärnorna fortfarande sitter på eller om han som köpte bilen från Arvika sålde dem? En kompis till mig sa att han i Arvika hade plockat av dem. Just 3,6:an är väldigt speciell med originalfälgarna INKL. stjärnorna. //Schnitzer |
|
|
Planerat att komma på träffen! HD91:s fd M5 och numer ekan 72:s är helt original, såg den senast i natt! Den ser mycket bra ut, fälgarna gör sig otroligt bra. Kul om du kommer på träffen! |
|
|
Jodå ,,som misano sa så är stjärnorna kvar o ska förbli de också hade jag tänkt,, gillar orginal bmw,,,, Skojigt att de var din brors gamla bmw jag fått tag i schnitzer,, var faktiskt därför jag slog till på denna M5 ,,all dokumentation fanns ju med o fick höra att en bmw GURU från vålberg hade tagit in den från tyskland,, Kan ju akdrig va fel o köpa en sådan bil,,, |
|
|
ekan 72: Nej, det var väldigt bra dokumentation på den. Den går dessutom väldigt fint och den är superfin innuti. Du är säkert nöjd med den. Perfekt att du ska ha den i så fint originalskick. Vore som sagt väldigt kul om du kunde komma till träffen. Alternativt så kanske vi kan mötas upp i Vålberg och ta följe tillsammans. Min bil är tyvärr avställd då men vi kommer att ha min fars M5 touring. Säg till om du är intresserad så gör vi upp tid etc ett par dagar innan. Jag kommer att komma upp med en M5 E34 entusiastsida inom kort. Den är snart klar. Då kan jag skicka en inbjudan till din e-post så du vet adressen. Kan ju också posta den här på forumet också. //Schnitzer |
|
| Behöver bara veta vilken tid på dan träffen blir i åmål ska nämligen jobba den lördagen men kan styra lite själv om jag ska jobba em eller fm,, skulle vara väldigt roligt o slå följe upp ,, skicka gärna en inbjudan till min E- post ,,nyfiken blir man,, tycker de är roligt när folk lägger ner sig sånt uppskattas // ekan 72 | |
|
Om det blir som det brukar så borde det bli kl. 16, men ska försöka höra med de andra arrangörerna först så jag vet. //Schnitzer |
|
|
Hej ekan 72, det var jag som tog in den tidigt 2002. En bra bil, skonad från klåpare och styling samt aldrig saltkörd. Vi hörs på träffen! Går fortfarande bra att anmäla sitt intresse här, eller bara dyka upp i Åmål kl 16 vid hamnområdet (hamngatan) går också fint! Det blir en liten körtur efteråt också som vanligt. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
Kan meddela att det är strålande väder här nu, det finns ingen anledning att inte åka till Åmål i eftermiddag om man har en M5:a! Bara att dyka upp vid hamnområdet som sagt, klockan fyra. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
det var mycket trevligt att träffas o 'tjöta' lite E34 M5/M5touring - färden hem gick snabb + bra, ingen trafik alls jämfört med färden TILL Åmål -'spiken' sitter kvar i däcket som håller trycket bra - - Janhageer@ tack för smörgåsarna, thks for the food and the offert assistance with my punctured rear-tyre (I owe you one now !), I made it home fast and safe, the tyre kept the pressure well inspite of the nail but I will have to fix it now - nice to meet you again - M5touring register |
|
|
Ja, jag ser fram imot fler träffar nästa säsong. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.