|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Är ute efter lite fräcka grejer till min nya 320D (-02)..Någon som vet vad det är för front på den silver/grå M3:an i slutet på denna länk? Länk | |
|
Det ser ut som m3 orginal front med Hamann front apron. Brakeducts(hamann de med tror jag), samt någon form av tillägg på "flippersen" Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Kan tillägga att de är en del jobb med att få m3 orginalfront att passa en sedan. spackling osv. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Ah okej. Då är det nog inget för mig. Säkert dyrt med hamann också..men det var snyggt med xenon sådär.. får nog satsa på en vanlig Mfront då? Vet du vad bmw tar ca för en sådan med jobb och lack och allt? |
|
BMW_M3 |
allså menar du areodynamik paketet eller. den andra m3 frpnten. areodynamiki paketet kostar 11800 kr på bmw utan lackerin o montering. men razvan terme har billigare han e medlem här på autopower. snacka med han. eller gå in på stylabilen.se. |
|
e de inte en sån front typ som säljes på börsen nu? |
|
|
Jag menar en sån där front som ingår i bmws m-paket för 42 000kr! om man kan köpa endast en sån front och vad dem går på.. |
|
|
Robba: Här har du lite prylar Länk Har iof inga erfarenheter av dom men det verkar schysst. |
|
|
fronten kostar runt 4kkr. +lack o montering. räkna iaf 8 kkr. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| ah okej, ja där har vi ju det M-Tech II Aerodynamikpaket..ser bra ut..9100kr det var ju inte så farligt dyrt | |
|
Robba: Om du beställer, dela gärna med dig hur det går osv. Är själv i tankar på en original M-front. |
|
|
wendtan: Vet du om det är någon priskillnad mellan M-fronten och vanlig front "pre-facelift". Har nämligen råkat ut för en parkeringsskada och kanske borde uppdatera fronten nu. |
|
|
Nej, har tyvärr ingen prisuppgift på orginalfront pre facelift. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Okej, tack ändå. Får väl slå en signal till BMW group och höra vad det är för prisskillnad |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.