|
|
|
|---|---|
|
Troligen sista möjligheten för många att slita lite gummi på Anderstorpbanan då den tydligen håller på att demonteras. | |
| Det är öppen bankörning på tisdag 6/9 också, från 17:00 till 20:00. Det finns mer info här: Länk | |
|
Bara bilen håller ihop så kommer jag! ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Sörpan, Lägg inget viktigt i bagageutrymmet bara... ;) |
|
|
Jag kommer och rastar min blivande långloppa innan välbehövlig vintervila samt omfattande ombyggnation. JohnC |
|
|
Hobbe: Några R-däck bara... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Nu blir det finlir med bilen så att allt är på topp till söndag. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| har för mig att det stod att det var den 10;e och den 11;e tidigare, alltså både lördag och söndag, står iaf den tionde i BB nr2, men det kanske är ändrat eller?, har åkt dit tidigare utan att det varit något, stog bara en massa j*kla saabar där när vi kom fram, har inte så långt dit men lite retligt ändå, så hur är det? bara söndag som gäller eller? | |
|
hittade svaret själv, bara söndag tydligen. Lelle BMWCS 03900 |
|
|
AMS kör 10/9 BMW SC kör 11/9 Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Jag kommer inte. :((( Reservdelarna hann inte fram i tid... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Tråkigt Sörpan. Det var kanske sista chansen med din E30M... Förhoppningvis premiär nästa säsong i en Z3 ? :) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Vem vet? Jag ska ta en funderare över vintern. Men jag förstår att du vill ha ut flera Z:s på banan... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
| banan plockas förvisso ner delvis men dom nya som tar över kommer att rusta upp i egen regi dvs komunen så körning blir d troligen även nästa år | |
| det va bra | |
|
Tjena grabbar! Ville bara berätta att jag var på anderstorp igår, och det verkar absolut inte vara någon form av nedrustning. Just nu byggs det ett nytt (jättestort) depågarage i depån, så det verkar satsas en hel del nu... Enligt Johan Rajamäki ( Länk ) så verkar det vara ett riktigt bra steg i rätt riktning! Åkte för övrigt med honom i hans PRC- bil på banan, och det var tamejf*n helt sinnessjukt! ///Fredrik |
|
|
pom, Tråden skrevs 2005 innan det var klart att Rajamäki skulle ta över. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.