|
|
|
|---|---|
|
Är det någon mer som ska till Kinnekulle på lördag och köra/ställa ut? Hade varit kul om jag inte är den enda Z'an där.. /Magnus | |
|
Tyvärr inte. Vi är ju några Z:or som kör på "riktigt" i BMW SC ;) Det finns plats för fler 11/9 på Anderstorp. |
|
|
Ja men så var det ju det där med Original-Hardtop'en som jag än så länge saknar... kan ju inte köra med SC då... annars kan jag lova att jag hade varit runt land o rike och kört med er! :-( |
|
| Ursäkta en fåkunnig. Vad försiggår på Kinnekulle på lördag? | |
|
Jag har för mig att det är tidningen Bilsport som arrangerar en prova på dag. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Japp det stämmer bra det... en dag på racerbanan som dom kallar det.. Gå in på www.bilsport.se Länk och klicka på evenemang eller nåt sånt... sen så kommer ni till en dag på racerbanan. |
|
|
Tyvärr jobbar jag, men kanske att kompisen kör dit min bil. Det gjorde han bra till Vallåkra. Vi får se, annars hinner jag nog till Preem i Götene efter K-kulle på deras strip arrangemang där. Mvh D:son |
|
|
Jobba... på en lördag... Usch.. =) |
|
|
Jag tänkte ta mig dit.. Har inte föranmält mig men tror de går bra att köra in bilen på området ändå, det gjorde det förra året. Ska däremot spara mig m.a.p. körning till Nürnburgring i oktober!! =) Kinnekulle är en given tillställning i september, VARJE år! |
|
|
Hojta om du ser mig... Arktissilver Z3 2.8... va har du för färg på bilen? /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.