|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har en 330d touring -02 med 16:9 navigation. Min mk3 enhet strular och hänger sig hela tiden "trots orginal skiva". Så jag undra om man ska satsa på renover mk3 enheten eller byta upp sig till en mk4.Någon som har en teori om vad felet kan vara på min enhet? Var inne på bmw föratt felsöka den men just då hade enheten en dålig dag så dom fick ingen komtakt med enheten Om man byter upp sig till en mk4 behöver jag lägga in ny mjukvara då? Vill ju gärna eftermontera digitaltv motagare också hur mycket jobb är det...? Ha dé Lase | |
|
Välkommen! Vad gäller dina nuvarande problem så har jag tyvärr inget förslag att komma med. Uppgradering till MK4 är enkelt plug&play och har beskrivits ett flertal gånger på forumet om du söker i tidigare inlägg. Hybrid mottagare som klarar Analog/digital finns att köpa på tex. E-bay.de där du också finner MK4 enheter. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Här har du tex. en hybrid mottagare Länk Slutpris kommer att ligga på ca 450-600 euro när auktionen är klar. Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Tänkte nästan att det var plugg&play! Det var en tomte på bmw som snackade om att det behövdes programering... känns ju mycket bättre nu! Tackar för tv tipset... |
|
| Behövs inte en annan antenn för digital tv? har alla tv moduler samma kontakter(den blå och den vita)? Nog borde en program uppdatering behövas då man väl ska kunna skifta mellan digital och analog m,m? | |
|
Kanske bättra att satsa på denna:Länk Den e komplett med allt som behövs. |
|
|
Hewi: tror att frågan om programuppdatering rörde uppgradering till Mk4. ___ //Ulf |
|
|
vad skriver ni när ni söker på Ebay efter hybrid mottagare?. MVH Jocke |
|
|
Jag köpte min förra året för 666 euro splitterny... kan rek extra starka tv-förstärkare oxå.....kan skicka på powerposten till dig art.nr om du vill.Dom kan du köpa hos din lokala bmw-ÅF Sök på BMW Digital tv modul min m5-2003 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.