|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Snart har man råd. När kommer priserna stanna av? Blir det 250K i Vinter för en M3 med SMG? Denna verkar Ok och priset oxå: Länk M3/// Mullret | |
|
Mullret: En snabb blick säger att det saknas mera än bara lucka på denna bil ex:solgardin saknas ser ingen knapp för det? Och nej jag tror inte vi kommer att se en M3-02 med SMG med normal utrusting för 250 TK när vintern börjar närma sig. Dessutom har inte M3 344hk utan 343hk vad han han/hon har hittat den extra 1hk vet jag inte. |
|
|
Det finns många felakigheter i annonsen. PDC finns inte fram, det finns bara en regnsensor, samt hk antalet är fel. Bilen har dessutom gått ganska långt och är en importbil. namnet döljs av M3 och bilden visar bara interiören. Starre: En solgardin kan man väl både ha o mista eller? :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
starre. Kanske ett 1 Hkr chip. Skämt åsido, annonser skall man inte lusläsa till 100% då många annonsörer inte formulerar sig perfekt och specar allting på objekten. Slå till, priset är bra. Men, det kan ju bli bättre pris när höststormaran kommer över oss? M3/// Mullret |
|
|
Mullret: Om man skriver att bilen har allt utom lucka så är det som köparen ska tro på annars finns det ingen vits för säljaren att han/hon skriver det. Om det inte stämmer så får jag i alla fall inget seriöst intryck av säljaren. Och nej jag tror inte på 250K som ett vinter pris för en normla utrustad M3 SMG vi Jul/nyår. wendtan: En solgardin är ett måste på en M3 jag hade det på min:) |
|
|
Hej, Skall erkänna att jag inte har stenkoll vad gäller marknaden för M3 E46. Men jag skulle inte vilja köpa en bil för nästan 300kkr, defintivt inte en M3 utan några garantier dessutom, av en säljare som inte har stake att skriva ut sitt riktiga namn i annonsen. Vad är det säljaren vill dölja med detta? mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-) |
|
|
Hans namn får du via www.gulasidorna.se om du slår in hans mobilnummer. Alla vill kanske inte skylta med sina affärer på blocket. M3/// Mullret |
|
|
...se'n finns det de som lägger sig i andra änden av prisspannet...: Länk / Mvh Joakim Länk |
|
|
Lycka till Ole :o) Ingen anledning till att kommentara den första bilen utan att det haglar personangrepp till höger och vänster som i en tråd om en annan M3a för ett par månader tillbaka. |
|
|
>>Starre Alla kan inte vara BMW nördar som du och veta ALLT om vissa modeller. 343 elle 344hk....vem fan bryr sig? Mvh Marin |
|
|
Har sett tyska BMW-handlare som anger 232hk på 3-liters motorn så det råder oeninghet även i de egna leden... ___ //Ulf |
|
|
Ofta hänger det på avrundningen från Kw. Då blir det lätt avvikelser... M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
| vad är en solgardin? | |
|
Acous: En gardin som finns för bakrutan så man kan dra upp automatiskt när solen lyser starkt eller när man inte vill ha insyn. Ett klart måste på en M3 |
|
| ok, tack. verkar tufft, fast pa en M3 behöver man ingen man kan väl bara trycka pa gasen :-) | |
|
>wendtan! Visst finns PDC fram att få, om det gör det på denna bil vet jag inte men du verkar ha kollat bilen ifråga!? Detta är ju ingen coupe för då borde det stått i annonsen. Länk |
|
|
E46 M3 finns bara som coupe...och cab. / Mvh Joakim Länk |
|
| >Starre! Om bilköpet hänger på en solgardin så går det att eftermontera en elektrisk gardin. Det finns tom utrymme för knappen där den skall vara! | |
|
Tack ufo! Du har helt rätt Länk . >starre! Varför har M3:an 333 hp i USA? Länk |
|
|
Är inte det pga katalysatorn? / Mvh Joakim Länk |
|
| bara vänta glatt på att den nya m3an ska dyka upp, Sen haglar priserna neråt. Speciellt då när antagligen flertalet m3or har höjt skadestatistiken och försäkringspremierna börjar nå "30tusen om året strecket". :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.