AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
2.806

M3 E46 -02 med SMG för 295000:-

Sida 1 av 2
Mu
531
Mullret
330xd Sedan E90 -07
i3 - 14
Snart har man råd. När kommer priserna stanna av? Blir det 250K i Vinter för en M3 med SMG?

Denna verkar Ok och priset oxå: Länk

M3/// Mullret
Mullret:

En snabb blick säger att det saknas mera än bara lucka på denna bil ex:solgardin saknas ser ingen knapp för det?

Och nej jag tror inte vi kommer att se en M3-02 med SMG med normal utrusting för 250 TK när vintern börjar närma sig.

Dessutom har inte M3 344hk utan 343hk vad han han/hon har hittat den extra 1hk vet jag inte.
Det finns många felakigheter i annonsen. PDC finns inte fram, det finns bara en regnsensor, samt hk antalet är fel. Bilen har dessutom gått ganska långt och är en importbil.

namnet döljs av M3 och bilden visar bara interiören.

Starre: En solgardin kan man väl både ha o mista eller? :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Mu
531
Mullret
330xd Sedan E90 -07
i3 - 14
starre. Kanske ett 1 Hkr chip. Skämt åsido, annonser skall man inte lusläsa till 100% då många annonsörer inte formulerar sig perfekt och specar allting på objekten. Slå till, priset är bra.

Men, det kan ju bli bättre pris när höststormaran kommer över oss?

M3/// Mullret
Mullret:

Om man skriver att bilen har allt utom lucka så är det som köparen ska tro på annars finns det ingen vits för säljaren att han/hon skriver det. Om det inte stämmer så får jag i alla fall inget seriöst intryck av säljaren.

Och nej jag tror inte på 250K som ett vinter pris för en normla utrustad M3 SMG vi Jul/nyår.

wendtan:

En solgardin är ett måste på en M3 jag hade det på min:)
Hej,
Skall erkänna att jag inte har stenkoll vad gäller marknaden för M3 E46.
Men jag skulle inte vilja köpa en bil för nästan 300kkr, defintivt inte en M3 utan några garantier dessutom, av en säljare som inte har stake att skriva ut sitt riktiga namn i annonsen. Vad är det säljaren vill dölja med detta?

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918

Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-)
Mu
531
Mullret
330xd Sedan E90 -07
i3 - 14
Hans namn får du via www.gulasidorna.se om du slår in hans mobilnummer. Alla vill kanske
inte skylta med sina affärer på blocket.

M3/// Mullret
...se'n finns det de som lägger sig i andra änden av prisspannet...:
Länk

/ Mvh Joakim

Länk
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Lycka till Ole :o)

Ingen anledning till att kommentara den första bilen utan att det haglar personangrepp till höger och vänster som i en tråd om en annan M3a för ett par månader tillbaka.

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
>>Starre
Alla kan inte vara BMW nördar som du och veta ALLT om vissa modeller. 343 elle 344hk....vem fan bryr sig?

Mvh
Marin
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Har sett tyska BMW-handlare som anger 232hk på 3-liters motorn så det råder oeninghet även i de egna leden...

___
//Ulf
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Ofta hänger det på avrundningen från Kw. Då blir det lätt avvikelser...

M V H
Stephan

Dagbok:Länk
Ac
383
Acous
e21 318i -82
vad är en solgardin?
Acous:

En gardin som finns för bakrutan så man kan dra upp automatiskt när solen lyser starkt eller när man inte vill ha insyn.

Ett klart måste på en M3
Ac
383
Acous
e21 318i -82
ok, tack. verkar tufft, fast pa en M3 behöver man ingen man kan väl bara trycka pa gasen :-)
ku
147
kuai
320CiM -04
>wendtan!

Visst finns PDC fram att få, om det gör det på denna bil vet jag inte men du verkar ha kollat bilen ifråga!? Detta är ju ingen coupe för då borde det stått i annonsen. Länk
E46 M3 finns bara som coupe...och cab.

/ Mvh Joakim

Länk
ku
147
kuai
320CiM -04
>Starre! Om bilköpet hänger på en solgardin så går det att eftermontera en elektrisk gardin. Det finns tom utrymme för knappen där den skall vara!
ku
147
kuai
320CiM -04
Tack ufo! Du har helt rätt Länk .

>starre! Varför har M3:an 333 hp i USA? Länk
Är inte det pga katalysatorn?

/ Mvh Joakim

Länk
bara vänta glatt på att den nya m3an ska dyka upp, Sen haglar priserna neråt. Speciellt då när antagligen flertalet m3or har höjt skadestatistiken och försäkringspremierna börjar nå "30tusen om året strecket". :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.