AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.958

Hur många sålda Evo 3or ?

Sida 3 av 3
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Ja jeg skal forsøke, det er jo ikke så veldig langt, kanskje vi skal kjøre igang et M3 E30 treff i Åre før snøen kommer?????? Tror nok jeg skal klare å få med Thor Owe og Magnar, kanskje noen flere..
852
Sörpan
325xi -02
Thor Owe och Magnar har redan varit med på en tur i sommar, men gärna en till om du är med.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Visa användare
308
Petrus
M5 -93
520D M-Sport Touring -13
Tjena, jag satt och läste denna tråden här om dagen och såg att den svarta m3:an OSH*** som bilskoleläraren i säffle hade ägt fanns i norge nu.

Till saken var att jag pratade med Jeff som bilskoleläraren heter för något år sedan, och då berättade han att sin gamla m3:a antagligen hade skrotats, för när han skulle kolla upp den på vägverket så var det en saab, vilket var väldigt tråkigt tyckte han.

Men så stötte jag på Jeff igår och berättade att jag läst en tråd här på autopower om att hans gamla bil lever i norge nu, och som sann bilentusiast han är så var det en mycket glädjande nyhet.

Så nu slipper han gå och tro att sin gamla m3:a är en SAAB.

PB
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Det kan stemme at reg nummeret er blitt forandret til SAAB, men årsaken er jo at reg nummeret blir levert inn når biler blir solgt ut av Sverige, og nummeret blir da brukt på nytt.
Min første Sport Evo som ble også solgt til Norge har fortfarende reg nr på Vegverket, årsaken er at reg skiltene fortfarende ligger i Norge, og er ikke levert inn til Vegverket.
: ) Jo jo där ser man !!!

Mvh Christer

"Den som har mest grejer när han dör vinner!!!"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.