AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.957

Hur många sålda Evo 3or ?

Sida 2 av 3
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Hmmmm....
Krokodilen, er dette den røde Evoen som vi talad om på mail? Som var litt usikkert angående import eller ei?

BjørnB, tja...det må være en feil et sted her. Forsøk å få kontakt med han som har hjemmesiden, og få han til å oppgi mailadressen til eieren av bilen?
Dette kan du ikke godta, det er feil. MEN....jeg skal kolla med mine papirer, om det er bil nr 21 dvs. AC79021 og skriver 22 slik du har gjort din fra 22 til 23 :-)
Skal sjekke med en gang.
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Evo nr AC79021 er Svart, tyginredning, og har mye utstyr, blant annet: El. soltak, El. vinduer, Solgardin i hatthylle, Lyktespylere, Klima, BC, Takantenne, og levert ny i Tyskland. Det kan være denne.
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Var inne å tittad på bilen, den har takantenne, men ikke lyktespylere. Ser ut på bildet at det er nakkstøtter bak, er litt usikker, men det har ikke AC79021, så da ser det ut som at det ikke er den bilen heller.
Björn B: Sakerna du nämner vet jag redan, men jag tänkte snarare på motornr då!!

Robert: inte Bck*** utan östersunds, vagnen kan ev ha att göra med den speciella bakgrunden!?

Mvh Christer

"Den som har mest grejer när han dör vinner!!!"
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
krokodilen, vil du ha motornummeret til den i Østersund? Så kan jeg skaffe det?
Ser man på numret att det är en evo3 motor??
Annars hjälper det väl inte så mycket!?

Mvh Christer

Kan även berätta att 4 av dom sv-sålda har gått under 4000 Mil (2 st svarta, 2st röda)
Den som gått minst är en svart = 2400mil

Smaka på det ni!! : ) inte fel att äga en så lågmilad M3 SE

Mvh Christer

Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Nei det er ikke feil. Problemet kan være at den kan ha gått for lite. En bil som står for lenge, er heller ikke bra.

Nu har jeg bil nr 213 men som Bjørn sier: #214/600
Robert: Har du köpt på dig en annan Evo 3a menar du??

Mvh Christer

Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
JA, det har jeg, min andre Sport Evo.....tjoho!!!
Ok vart hittade du den. Röd då antar jag??
Fan jag vill också ha en!!

Upp med bilder på den(+spec) och det bums!! : )

Mvh Christer

Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
En kompis av meg som eide den før. En av 5 i Norge som er 100% original, rød JA, sort skinn, el. soltak, El. vinduer, Solgardin, BC, m.m. snygg bil, original lakk.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Robert, har du köpt en racerbil med sollucka och elhissar! ;D

Skoja bara, grattis till nya bilen!

Som sagt, bilder önskas...

852
Sörpan
325xi -02
Jag väntar på att få se den på riktigt. Bilen har gått i grannskapet tidigare, men jag har aldrig sett den.

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
JA det er ingen vei utenom, enten AC eller Soltak, eller begge deler. I dette tilfellet ble det bil uten AC, MEN...med soltak, kanskje ikke så gunstig, med tanke på at banebil skal være uten soltak. Men det er jo vanskelig å finne en brukt Sport Evolution med den fargen, mil, utstyr osv. som stemmer 100%. :-) Men jeg er veldig fornøyd uansett, har fått meg en veldig fin bil. Bilder skal komme, tror det ligger noen bilder på:
www.bmwccn.no/nordland klikk på " Fra treffene våre" deretter 2005 og Sandnessjøen.

Ja Søren, kanskje jeg skal ta turen til Åre før snøen kommer?
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Jeg glemte å si: TAKK Bjørn :-))
(Det er godt å ha en Sport Evo på gården, nå sover jeg godt om natten).
Mr Alpina:

Är det den som ägdes av Robert Nilsskog?
Mr Alpina:

Eller är det Oddvar Pedersens?

sorry om det blev två inlägg
Mr
103
Mr Alpina
M3 -01
520D -01
520D -02
520D -03
Hei

Jeg er Robert Nilsskog. Jeg eide en Sport Evo førut, den som var rød og var solgt ny i Sverige, ble exportert ut fra Sverige i 1999 (tror jeg det var) til Norge. Den hadde byggenr: 175/600, jeg solgte bilen i desember 2004 til Moss utenfor Oslo.

Nå for to uker siden, kjøpte jeg Oddvar Pettersen's Sport Evo. Han bor 10 mil fra meg. Leverte bilen på døra hjemme til meg, da vi ble enige over telefon på handel.

Jeg var på jakt etter en Sport Evo med AC uten soltak og som hadde skinn. Helst skulle den være svart. Ettersom jeg har hatt en rød.

Jeg fant en sort på www.mobile.de som var annonsert i Monaco i Frankrike. Den hadde akkurat det utstyret og fargen jeg ønsket. Jeg sendte mail til eieren, fikk svar etter en stund at han skulle sende bilder av bilen. Han skulle sende bilder når han var kommet fra ferie. Siden har jeg ikke hørt noe fra han, og dette er over en måned siden. Jeg ble lei av å vente. Og da jeg fikk telefon fra Oddvar som er kompis av meg. Som fortalte at han ville selge Sport Evoen sin. Var jeg egentlig ikke i tvil. Hvorfor reise 2x350 mil når det står en Sport Evo rett utenfor husdøra.

852
Sörpan
325xi -02
Ta en tur, Robert, 17 grader i Åre idag! :)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.