|
|
|
|---|---|
|
SUCK... Lacksläpp på frontspoilern. Lackeraren ville att jag skulle montera ner spoilern själv, skulle gå snabbare och jag fick det billigare så... Finns det nån guide nånstans eller nån kanske kan förklara lite ytligt vart o hur många skruvar som ska lossas, tänkte försöka få lite mer kött på benen innan jag börjar skruva ner skiten. Mvh Chrille | |
|
Detta kanske underlättar:Länk Z MMM Coupe |
|
|
Lite hjälp är det. Tack.... urk hur fan ska jag... JAG lyckas med detta, lär ju slarva bort varende mutter o skruv o d få jag får kvar kommer jag aldrig komma ihåg var de satt. aja i helgen ska jag börja riva iaf |
|
| Det är inte så många muttrar o skruvar. Tror du ska lossna på 4 bultar underifrån sett och sen dra fontspolerna rakt ut bara. Har också för mig du ska lossa på ett par clips men det lär du märka när du lossat på bultarna som sitter rakt under spoilern. | |
| Det är inte så många muttrar o skruvar. Tror du ska lossna på 4 bultar underifrån sett och sen dra fontspolerna rakt ut bara. Har också för mig du ska lossa på ett par clips men det lär du märka när du lossat på bultarna som sitter rakt under spoilern. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.