|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Är de någon som vet nåt om denna m5-92 i eslöv han begär 79000kr kanske ska byta mig till den om den är fin och välfungerande. någon som vet nåt om den? Länk |
bmw,m3 |
Länk |
| Ser ut att vara en fin bil! Synd bara att den saknar kontrastlackering i silver, det tycker jag är riktigt snyggt - speciellt till en avusblå M5. | |
|
såg snygg ut bortsett från konstig och ej org. ratt.. BMW CS #5139 |
|
bmw,m3 |
Ok! ska kolla på den i morgon ev byter jag till mig den men vi få se. någon här på forumet som kikat på den? Mvh |
|
Ratten var inte rolig, däremot är komplettlack ett klart lyft, kontrastlack ser bara för taskigt ut, min uppfattning, kan vara fabrikslevererat i och med att det var tillval, eller kanske bortval;) I övrigt kontrollera nogrant, klarar den kollen köp. Mvh Stephan |
|
bmw,m3 |
Ok. vi får se hur de går i morgon. Mvh |
svavelvinter |
blev det något köp ? :) |
bmw,m3 |
Hej! Nu åker man m5,a riktigt kul att köra. även va de mkt utrustning så som edc elratt elspeg elgardin sidogardin stora färddatan ellucka elhissar farthållare ac värme i stolar elstolar sport med minne på båda sidor skinninredning sen lite mer har inte kollat igenom bilen ännu. Men söker vidare ännu en gång efter nåt annat. Mvh |
|
Grattis till en fin bil! Det vart den avusblå va? Rikitgt fin verkade den.. Men vafan, nöjer du dig aldrig, du byter ju bilar oftare än vad jag byter tandborste :D M5 är väl en riktig kanonbil, vad är det för motor, 3,6 eller 3,8:an ? |
|
|
Såg nu att det var 3,8:an. Kollade lite mer, den verkar riktigt fin! Dock en sak som jag tyckte var mindre bra... 90 liter som full tank, att tanka fulltank på den bilen lär inte vara det roligaste då tanken inte lär räcka så värst långt när man har så mycket kraft att leka med. Hur kändes det att byta från en e36 328:a till en M5 a lá e34 ? Bättre kvalitetskänsla osv eller kändes den äldre eller hur var det? |
|
| Grattis! Funderar själv på en M5 igen. Jag som tänkte köpa en nyare bil den här gången, men suget efter M5 blir nog för stort. | |
bmw,m3 |
Hej! bmw 328-97 kändes riktigt bra men lite för liten enligt min smak så jag bytte mig till favvo bilen e38 740 men kan ju aldrig sluta å byta bil så när jag provade m5,an så kunde jag inte motstå att byta men visst tycker m5 känns gammal å tråkig men vilkigt drag de är i den, men ska försöka byta bort den mot något annat snart igen. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.