|
|
|
|---|---|
|
Har ibland allvarliga funderingar på att lacka mina vinterdäcksfälgar svarta. Nån som kan vägleda mig? Förslag och synpunkter emottages hjärtligt... Fälgarna heter AEZ Icon 5, 16". Finns bl. a. hos: Länk Min bil: Länk | |
|
Jag personligen hade inte lackat dom svart då dom enbart är 16". Tror dom ser större du i silvrigt utförande. MVH / Jacob |
|
|
Håller med Jacob. Btw rullar det en svart Alfa 147 GTA med svarta 18" OZ Superleggera-fälgar här på Volvo-området, DEN är kaxig! :-) |
|
| Jag tycker inte alls det är fint med svarta fälgar man ser ju inte hur dom ser ut ju. | |
|
Lacka svart du zteine alltid kul att ha något annorlunda, det är ju trots allt vinterfälgarna. Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
| Ibland kan det vara tufft med svartlackade fälgar, jag har svarta alu-fälgar till vinterdäcken på min andra bil, ser lite busigt ut. | |
|
hmmm... ja, smaken är ju som röven - klöven... ;-) Håller med om att 16" kanske är i minsta laget eftersom dom kommer att se mindre ut, men håller även med om att det är lite busigt..... Min bil: Länk |
|
| Dem kommer se ut om plåtisar då, svårt å se skillnad i vinterblasket. Jag skulle personligen ha kvar dem i alu färgen, roligare att göra dem rena för de bli tacksammare. | |
| Hellre lacka i en annan go färg då! Såsom ...vit! | |
|
Eller neongul, chockrosa eller snorgrön? Eller bara behålla dom silver... Tror nog på det sistnämnda... =) Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
|
Jo, så får det bli..... Dom blir orörda! Min bil: Länk |
|
|
Låter som att bra val tycker jag! Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.