|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej! Tidigare år har det anordnats en trevlig tillställning hos BMW Solna via BMW Club Schweden. Framför allt såg man ju fram mot den 20%-iga rabatt man fick på förhandsbeställda delar! Men jag har letat efter ett datum för denna tillställning för i år men inte hittat något, kan det vara så att det inte blir av? Någon som vet? /Marcus | |
|
Ja, det blir en träff hos BMW i Solna! Datum för träffen bestämdes igår, 19 oktober. Detaljerad information kommer på BMW CS hemsida inom kort och i nästa nummer av medlemstidningen Bayerisches Blatt. Göran Ordf. BMW CS BMW CS, Stockholmssektionen |
|
| Jätte-tack Göran! | |
|
Perfekt! Dags att börja skriva "önskelistan" :) Mvh. Patric, BMWCS #4598 Min E38 Länk |
|
|
Hej alla glada! Angående 19 oktober,är det en träff med någon speciell inriktning eller är den till för "alla" BMW entusiaster? Mvh Matte. |
|
|
Matte, Alla brukar ha trevligt. Fyndköparna gräver i kartonger medan övriga käkar korv, och tittar förundrat på cirkusen ;) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Göran? Har du en aning om när BMW Solna vill ha in beställningarna senast? (Blatt har inte kommit ännu och ingen info på hemsidan vad jag kunde se, har för mig att de gärna vill ha in beställningarna 2-3 veckor innan) Matte78: Den enda inriktningen är väl att det är BMWCS medlemmar, annars är det som sagt var mycket korvätande :) /Marcus |
|
|
Marcus med flera, Inbjudan med alla detaljer finns nu på BMW CS, Gästbok och kommer på hemsidan inom kort. Träffen är öppen för medlemmar i BMW Club Schweden. Dessa datum gäller: OKTOBERFEST HOS BMW GROUP STOCKHOLM, GÅRDSVÄGEN 9, SOLNA Onsdagen den 19 oktober, kl. 18.00 Beställningen skall vara BMW Group Stockholm tillhanda senast den 10 oktober. Göran |
|
|
Tack för infon Göran! /M |
|
| Får även medlemmar i BMW SC komma.......? | |
|
scotty2, Ytterligare en anledning till varför BMW SC medlemmar även ser till, och löser medlemskap i BMW Club Schweden ;) Ett medlemskap i moderklubben rekommenderas varmt. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
Hobbe Z4, Nja, med tanke på pajkastningen på senaste årsmötet (enligt protokollet) så blir man ju lite avskräckt. Jag antar att du själv är medlem i båda klubbarna? |
|
|
scotty2, Nja, med vår nye ordförande herr Benjamin framför ratten så ska det nog bli både fart och puts på vrålåket. Jodå, jag är givetvis med i både CS och SC. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
Paap Reeder |
... får inte upp vår gästbok ...där Göran B skrev inbjudan om träffen .... ngn som har faxnumret till resdelsavdelningen. MVH /// Paap R |
|
Läste också mötesprotokollet. Jösse! en klubb i kris. Får inga stålar av mig igen. //Player |
|
|
Player: En klubb som VAR i kris skulle jag vilja säga. Vi får hoppas att det tillhör historien. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Var hittar man protokollet i fråga? Wilhelm Svenselius |
|
|
Här är en Länk med inbjudan och beställningsblankett och faxnummer __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Wilhelm, protokollet (med bilagor) hittar du på bmwcs.com, längt uppe till vänster på förstasidan. | |
|
Tack! Wilhelm Svenselius |
|
Paap Reeder |
... é ré många som skall dit?? Viktigt att vi sluter upp på "Oktoberfesten" .... ty i våras ställdes den väl in p g a bristande intresse gången innan ... om jag minns rätt från ÅM. Tycker det är viktigt att vi får denna möjlighet till korv med snack och att köpa prylar. Får inte "dö ut"!! Tag med resurser till ev impulsköp - impulsköp gläds man alltid över ... långt efteråt. Tänk vilken glädje jag haft av den V12 kat jag "bara högg i lådan" ... utan att eg. veta om den behövdes. MVH /// Paap R |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.