|
|
|
|---|---|
|
540:n såld, dags att köpa vinterbil (så att jag kan börja spana efter en M3:a på allvar...). Men nu börjar problemen. Det finns hur mycket som helst att välja på och prisbilden är minst sagt splittrad. Visst, det går att pruta som tusan. Men problemet är att hitta ett bra exemplar att pruta på. Och det tar tid att gräva i historik och att åka och titta. Jag har inte tid, suck. Nu visar det sig att kanske kan jag köpa tillbaka min gamla bil - som jag för övrigt var mycket nöjd med, se Länk. Bilen är i mycket bra skick och jag har stenkoll på historiken. Mätaren står på 11500 mil. Utrustning framgår av länken. Frågan är vad jag skall bjuda? Jag har naturligtvis funderat själv men tar gärna emot lite tips, råd och stöd av mina forumvänner! | |
| Bjud lite mindre än du fick, typ 10K mindre.. | |
|
Mixtus: Jag blev lite nyfiken på din bil här, så jag tänkte fråga (även om det inte besvarar din fråga) Varför ser ditt baksäte ut så här: Länk Alla andra E39or jag har sett ser ut så här: Länk Länk Då tänker jag främst på hur sömmarna i klädseln går osv. __ ///M som i Mugge. |
|
| Mugge: Jag förstår att du undrar. Faktum är att jag tror att det är lite special i bilen. Baksätet är (precis som du noterat) lite annorlunda. som exempel. Titta också på förarplatsen och notera att det är utökat "skinn" runt mitt mittkonsolen. Men jag är som sagt lite osäker. Hur som helst så är det en fin bil. | |
|
Det var det jag misstänkte, att det skulle vara en dyrare sorts skinn-klädsel. __ ///M som i Mugge. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.