|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Try me: Okej =) Men ifall man köper en SERIÖST byggd bil färdig? Är det samma sak när det gäller vev o ramlager etc även om det är en riktigt seriöst byggd bil? |
|
| Jag ar verkligen ingen expert men belastningen pa lagerna blir ju bra mycket storre an orginal. Tank att du har byggt en motor for 50000+ kr, da vill du inte ha ett generalras bara for att du inte orka byta lite lager. Kop en extra bil och ha pa sidan, tro mig du behover det om det ska trimmas extremt. | |
|
Jag håller med TRY ME i detta. Trimmad bil är inte som en standardbil när det gäller hållbarhet. Det kan vara små grejer som ställer till det. Skitgrejer som måste sorteras ut och det tar tid. Bäckis mfl på forumet har säkert sett alla problem som uppstår och vet hur de ska åtgärdas, men ska man själv upptäcka dem på vägen till jobbet så kan det bli lite jobbigt. För att vara en trimmad bil så är en 325a med turbo väldigt driftsäker i mina ögon. Det är inte mycket strul egentligen, men det är roligare ifall man kan ha bilen i garaget några dagar och fixa o dona. Det blir oftast dyrt/stressigt ifall man måste ha igång bilen till dagen efter för att kunna ta sig till jobbet. Hittar du en bil med 500 påsar som har gått som bruksbil ett tag så är den ju nog utsorterad och fungerar förmodligen, men för att vara lite lugnare hade jag ändå haft en andrabil för att inte bli stående med bilen i garaget. 200 på bakhjulen e fler än 400 på forumet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.