|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| 2500.- på PPF har ja för mig. såg du va med på forumet där åxå, så skicka dom ett pm så får du veta exakt va det kostar | |
|
ok.. tack ska du ha brown.. |
|
| GT 37 är juh bra.. Har ett sånt agg till salu.. | |
|
bmwabuser: Kom och hälsa på här så kanske du kan få dig en lektion i stl på turbo, på bilar som laddar 0,5kg med GT40 agg eller dom som susar ett par kg'n med HX60is. Jag svarade HX40 med tanke på att då har han så han kan åka högre effekt vilket han efterfrågade, samt att det agget är rätt lätt att hitta, T3 twinentry fläns, mycket bra spoolup och tål rätt mycket misshandel. Dvärgturbo hit och dit, tror du inte förstog hur jag menade, om han skall ladda 1kg med en turbo för att få sina ~400hk som han pratade om med sådant avgashus, hur blir då motrycket, kan du svara på det, har du mätt och kollat? Finns ett bra exempel på hur man skapar en vridbomb som inte orkar varva. över 3,8liters sexa, två små aggregat, du spränger M5 lådor lätt. |
|
|
Hur mycket ska du ha för GT 37an? Siktar på 500 Kusar det räcker väll det agget för? //Subidius |
|
| brown: kan du inte skicka mig ett par bilder också på adaptern.. har inte sett nån bild på det än... ibizaneo@hotmail.com // kenny | |
| bild på adapter grenröret Länk | |
| det var schysst mannen.. tack!!! | |
|
vad tycker ni om en t04.. e väl garett som har gjort den.. skulle va schysst med lite info o så plus om nån har egna erfarenheter om den.. prisuppgifter |
|
|
Brown.. skulle vara väldigt tacksam om du vilja maila mig bilder på det som diskuterats också? |
|
| Länken till bilden ligger här, titta högre upp på sidan! | |
|
ojoj hehe missade ja..sorry |
|
| Länken till bilden ligger här, titta högre upp på sidan! | |
| sorry dubbelpost... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.