|
|
|
|---|---|
|
Jag måste byta framvagnsbalken på min 318is E30 -90. Har fiskat tag i balken till en E30 320. är det samma balk? nån med ETK som har lust att kolla. Är precis nyflyttad och har inte hittat mina ETK skivor än.... tack på förhand! BMW 318is -90, | |
|
Det är samma balk på 320i som 318is. /Anton |
|
|
tack anton! BMW 318is -90, |
|
| Offtopic: Vad är ETK skivor? Låter som någon databas. Vart får man tag i dem isåfall? | |
|
det finns en version av ETK som är nätbaserad här --> Länk Diesel-räsern /Rickard |
|
|
skulle behöva etk till en data om inte har något nät... vart kan man köpa.. ladda ner det ifrån? /Strengbohm Free your mind, E30 Man vet att man lever när man varvar ur 5:ans växel! |
|
|
kolla på ebay. köpte mitt första för 60 kr inkl frakt från england... :) sen finns det även att ladda ner på div ställen.... tarzan325: jag hittar ingen möjlighet att kolla vilka modeller en del passar på.. finns det på realoem? Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
japp, det har du här.. Länk Diesel-räsern /Rickard |
|
|
sedär! då fanns den där, jaja har ETK på datorn igen och behöver det inte nu, men bra att veta. Karl Birgander, Kalmar BMW 318is -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.