|
|
|
|---|---|
|
Åhh... pappas polare som är rätt kunnig inom BMW hade spanat in en schysst 320 -87 åt mig med endast 17k mil på mätaren bara 10 mil från mig. Glad som fan blev jag när han beskrev hur sjukt fin den var, enligt honom såg den ut som att 'den just rullat av bandet'. For till jobbet nöjd som fan, kunde knappt vänta tills arbetsdagen var slut så att jag skulle få ringa och säga nåt i stil med 'jag kommer och hämtar bilen imorrn!' När jag kommer hem och ska kolla på blocket efter annonsen så märker jag till min fasa att den är bortplockad... :( Usch vad jobbigt, jag som var inställd på att äntligen få min efterlängtade E30 med sexa :\ Nåja, ska slänga in en annons i powerbörsen nu... har bestämt mig för en 320 från -87 och framåt (så jag får dom snygga baklysena :P). Önska mig lycka till, och tveka inte på att riva av ett mail om du har en fräsch 320 med låga mil till salu ;) | |
|
Det var först till årsmodell -88 som E30 fick sin Facelift. En -87 har såldedes det gamla utseendet, vilket kanske kan vara till lite tröst :) Lycka till med letandet! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Men vafan, jag kollade på en -87 325:a, den hade dom schyssta baklysena!? :\ Aja, men en liten tröst var det iaf ;) |
|
BMW_M3 |
samma sak hände mig 3 gånger innan jag köpte min bil. först va det en 325 01. sen en 330 o sen en 328 . alla han bli sålda till sist fick jag en iallafall. heheh bull när sånt händer riktigt.. men lycka till o leta vidare |
|
Ja de är lite spett om E30 i norra sverige, fick leta ganska länge innan ja hitta en som var värd pengarna. MvH Björn |
|
| Nu har jag hittat en ytterst intressant 320 -89:a i favvofärgen delfingråmetallic, önska mig lycka till nu :) | |
|
Lycka till å hoppas den är kvar och att du blir nöjd med den =) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Tack så mkt! :) Har ordnat pengar också... ska ringa killen ikväll och förhandla, med lite tur så hoppar jag på 19:48 tåget och drar och hämtar den :D Uppdaterar er senare iaf! :) |
|
svintoleffe |
325, har dom gamla baklyserna o allt Länk Bimmern MVH Leffe |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.