|
|
|
|---|---|
|
KU&&&&!!!!! Backade på en rostig FUL VW buss...med en mysig vass kofångare nyss...snuddade bara, men min svarta hellackade bakre kofångare fick sig en liten repa och lackskada. Kan man rubba bort mycket? eller måsta man lacka om hela kofångaren? Tacksam för tips hur ni gör vid små parkeringsmärken! tack! /K | |
|
Tjena! tradigt sånt där .. är det djupt så att färgen e helt borta så blir det svårt att rubba bort. Annars funkar det med lackstift och sen rubba på det, har lyckats få det bra .. Men en ny lack på kofångaren e alltid det bästa .. men testa först med rubbing o lackstift, går det så går det .. lycka till! mvh Daniel |
|
|
Ja visst är det SURT! speciellt när man inte har någon annan än sig själv att skylla! Lite lack försvann....resten är repor, jag hoppas jag kan rubba & vaxa bort det! Tack... /Klas |
|
|
Kolla vad en "putsnisse" kan göra! Syrran gjorde samma sak med sin bil, jag hjälpte henne lite och kollade med Bil & Glans i Malmö, de fixade till det skitsnyggt!! Kostnad: 350 kr inkl handtvätt av bilen!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.