|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har tröttnat på ljudet i min cab! Undrar om det hade funkat bra med en baslåda i en e36 cab? | |
|
Funkar ypperligt i min cabbe. Jag har en MDS 10" baslåda som drivs med ett DLS Genesis Model Q200x på 4x50 Watt. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Glömde.. För mer info om bilen ---> Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Okej:) så du har inte gjort något annat än att slängt in en baslåda i bagaget? Förresten gick din baslåda in under där caben ligger för det är ju max 25 cm högt där? | |
|
Nej, den står tyvärr framför och tar upp halva skuffen. Den ingick i köpet av bilen men jag klurar på att byta ut den mot en som går in under "hatthyllan" brevid CD-växlaren. Nu har jag ju original HiFi system och jag upplever dem högtalarna (10 st) helt OK tillsammans med baslådan. Så ja, det enda som är gjort är inkoppling av lådan. Det sitter till och med original Radio BMW Business med RDS i bilen. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
| Ja precis, det är synd att de ska vara så lågt där. Inga baslådor går ju in där. Det man får göra är ju att bygga en själv. Men när du har den där bak så får du bra bas in i kupén? / Henke | |
|
Jepp, det dunkar på rätt bra. Trodde inte det skulle höras så väl men det funkar utmärkt. Det är väl en av anledningarna till att den står kvar och tar plats. Hade inte ljudet varit till belåtenhet så hade den åkt ut första dagen. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Hej! Hade ett rör i min e36. Gick in under cabhyllan. /S Carl |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.