|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, vad väger ett original bromsok fram till m3e36? Keep up the good work! | |
|
Kan kolla det lite senare i veckan då jag får hem mina ok. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Abbe: Du har väll ingen E36? :) | |
|
Ca: 5kg utan belägg ----BMW ///M3--- |
|
|
Abbe ska uppgradera "bra-att-ha-hyllan" ---> Länk ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
P3r hänger du inte med i svängarna? :-) Jag har köpt E36 ok fast jag inte äger en E36:a! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
| Hah sorry Abbe, hänger inte med för fem öre ;) Vad ska du köra med för skivor då? Blir nog skjyst det där! | |
|
Ja, jag får se! som sagt köpte de för att ha de på hyllan tillsvidare. Men det blir nog M3 E36 skivor. Men då måste jag skaffa 17" fälgar också och det vet jag inte om jag vill! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Nu har jag kollat, 6,1 kg inklusive klossar. Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
modano |
Abbe! Det var mina ok du köpte ! Jag har skivor också som sagt.. har även 17" Schnitzerkopior om du behöver fälgar.. Bakoken väntar också på dig... ;) |
|
Tack för klossarna, visste inte/uppfattade inte att de ingick i affären! Jo, jag vet att de väntar på mig, men jag måste vänta ett tag! :-( Vad du frestar mig! :-) Bara så jag vet, kan du maila priset på fälgarna! :-) Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
modano |
Abbe.. det kommer en räkning på beläggen! ;) Nej dom ingår! Pris på fälgarna ? hm.. vi får höras på rejsa... |
|
Visst, pm:a på rejsa! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.