|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vi besökte Rosersbergs slott i helgen. En trevlig tillställning med många goa bilar att titta på. Vädret var fint, och inspirationen på topp. Det var dock endast 4st Z:or representerade. Till nästa år kanske vi kan samlas vid lämplig McD och åka dit i gemensam trupp ? Vore kul om det fanns fler likasinnade. Mvh Supercharger | |
|
Oj, fyra Z:or är nog rekord i Z-representation där! Jag har haft bilen utställd där 2001-2003 och då har det bara varit en-två andra Z:or utöver min. Hade jag bott kvar i Stockholm hade jag varit där helgen som var :/ /Masten Varför äta Omega-3 när man kan köra Zäta-3? |
|
| Masten, Förra året var vi 3: 2 M Roadsters ( Caspar och Pgr69) och min Coupe. | |
|
Jag missade tyvärr att det var dags för Rosersberg :( Planerade inte att ställa ut då det inte ligger i min natur att putsa, och Pustkungen Masten har ju flytt till outforskade trakter. En stor samling Z:or hade varit kul att samla ihop till nästa år. Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
| Som Thomas skrev så var vi iaf 3 som kom i samlad trupp förra året, dessutom fanns yterliggare 2 på VIP parkeringen (det är så skönt med Rosersberg som låter oss slippa parka bland svenne-volvos även om man inte ställer ut), dessutom var det förra året en Z inne på utställningsomr. | |
|
Dessutom så fanns den ultimata Z bilen också : en Weismann Roadster. Halva bilen är ju en Z3 M Rodaster så man får vär räkna den med eller hur :-) |
|
| Jo den minns vi med glädje.. Skulle haft en sån.. också.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.