|
|
|
|---|---|
| vita blinkers till E34.. vart hittar jag sånna??? vill ha sånna som man bara byter ut de oragnga glasset.. inte hela lycktan | |
|
Det finns vita blinkers på www.hova.com Men jag tror att man endast kan köpa kompletta "blinkerslyktor" så att säga... Alltså inte bara glaset, om det nu va så du menade :) |
|
|
Biltema har bra och billiga vita blinkers för 250 kr paret. __ ///M som i Mugge. |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Annars har du Länk .De är iofs dyrare än biltema men om du byter fram så kan du även byta sidoblinkers. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
..... och bak, om du har en sedan. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
www.stylingshopen.se eller så kan du köpa för 600kr bara den den del som är orange i vit plast sen får du såga ut och limma fast den nya vita plasten. minns ej adress men om du söker efter "e34 touring vita bakljus" så hittar du nog! för e34 touring finns ej vita bakljus att köpa färdiga. sökfunktioner är nere just nu annars hade jag fixat fram den länken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.