|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Mugge: Okej, Carbonsvart ser jag utav hans äger info bilar, och ja den M5E34 då vet jag vilken det är/Tack |
|
|
M5 E34 är bumsans här på forumet. ///Micke Touringklubben: Länk |
|
|
Nu finns det filmer: (hoppas alla fungerar) 750in med side-pipes [5.52 MB]: Länk Volvomotorns uppvärmning [51.1 MB]: Länk Volvomotorn på fullgas [36.5 MB]: Länk Volvomotorn döende [26.9 MB]: Länk Volvomotorn död [12.7 MB]: Länk ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Mugge: tortyr2 är kass, annars funkar dom. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
2000tilux :) helläcker, gumman råkade titta in hon har ägt 1!! BMW i alla sina dagar och tjoade till när hon fick se bilden en sånn har jag haft , inte lux modellen utan bara 2000ti. Det var 1972 den var röd och bilen var nog 3-4 år. (även jag kommer ihåg den eftersom vi bodde grannar på den tiden.) Fina bilder Mugge och många mycket galanta vagnar, hösten har inte kommit till er där nere heller. ///MVH Hasso Länk |
|
Mugge: Imponerande lina dom ligger på. snittade 6,70 mb/sec ner :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Mugge, din vagn såg riktigt fräsh ut. Några planer på att återställa till chromade njurar? :) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Nu ska alla filmer fungera! Hasso: Det är Topchop som äger bilen Länk . Kan meddela att det just den bilen/(+ägare) som tog hem segern. Riktigt fin vagn. Wendan: Det är B-one som hostar linan. Har tyvärr ingen närmare information. Olof: Det kommer garanterat att monteras original (kromade njurar). ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Tack till alla deltagare i årets Südschelife för att ni gjorde dagen till ett glatt minne att smaka på hela kalla vintern. Viktor vann VM i kortkörning men haltade hem och fixade till bettan. Bladhs rökare gick upp i rök eller var det bara kopplingen?, nån ljuddämpare trillade visst av oxå hörde jag men ni verkade lika glada för det. Vi får väl säga att vi under omständigheterna hade tur med vädret även om det regnade en del på del II, Westsektionen var ruggigt nära att knipa pokalen men var visst inte speciellt duktiga på Bandy vilket var tur för oss : ) Ett stort tack Till Topchop för ditt otroliga kunnade och grattis till årets seger!! Hur skönt var det att sova i bilen Peter? Årets fuskisar får vi väl utnämna X & Y till (Kalle & Olof) inte vann dom för det, tycket väl det var märkligt att dom kunde vilken färgkod Pearl Beige var ; ) Summan av det hela var en tokrolig dag och en hejdundrade fest som höll på läääänge för en del av oss. Lite extra credits till Jaasund och Arne för jobbet med motorn samt till Railos vansinniga 750 med Sidepipes! Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Ja, datorn hemma har tillfälligt checkat ut så vi har inte kunnat tacka förrän vi kom tillbaka till jobbet idag. Jättebra tillställning! Tack till arrangörerna som jobbat hårt, till pcdoktorn för den goda maten och till alla andra som var med. Vi hade jättekul och ser redan fram emot nästa Sydschleife. Fina kort Mugge! Er lilla vovve var en riktig hjärtekrossare dessutom, men hon fastnade visst inte på några bilder i lördags. Christina och Christer |
|
|
...och jag instämmer i att det var en mkt trevlig dag och kväll...och natt...kom hem ca 03.30... Tack till arrangörerna! Tack till pc-doktor-frun för den fantastiska buffén! Och tack till alla som var med för det trevliga sällskapet! Fram med bilderna Olof... ;) / Mvh Joakim Länk |
|
|
Gissa vem som vann... Jag har fortfarande tröjan på mig. Den blir nog inte smutsig på ett par veckor. Jag vill åxå tacka arrangörerna för en mycket bra träff, god och rikligt med mat och jättefina priser. Mycket underhållande vägar på etapp 1, något mindre kul på 2an men då hade man ju börjat längta efter pilsner så det gick bra ändå. Well, efter att ha blivit bortskuffad ur två sängar blev det ju bilen ett par timmar och det var kallt. Vinglade ner till H-borg vid 7-tiden för att hitta värme och säng. Är jag ful eller luktade jag illa eller varför ville ingen vänslas med mig i sängarna? Nåväl detta var nog sista rundan för TILUXen för säsongen, nu ska hon in i garaget för lite renovering Tack igen för skivan David, den avnjuts f.n. MVH Topchop |
|
|
Tycker synd om dig Topchop. Hade du bara frågat så kunde vi delat sovsäcken... Det var hårda ord från PC hörde jag. "Jag har faktiskt paxat den sängen!" Hörde jag från det rummet, inte undra på att man flyttat sig ;) Nu är jag både nykter och utvilad... vill tacka alla för en skön helg!!! // Anders |
|
|
Det ser dessutom ut som om Rökaren klarar sig undan denna nära döden upplevelsen också. Efter att ha kollat artikelnummer så passar en massa delar till koppling från mina 323:or. Alltid något glädjande. // Anders |
|
|
Bumsan: Tack! Hon kom tyvärr inte med på så många bilder utan vandrade mest iväg på egna äventyr. :-) Men hon ska snart få en egen websida. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Ett stort tack till en riktigt härlig träff vill deltagarna från West riktta till hela teamet som arrangerade tillställningen, samt till alla övriga deltagare som gjorde dagen (och natten) till ett långlivat minne! :-) Efter att ha startat från GBG kl 06.00 och hunnit med att titta på en E30 325i utanför Malmö (risigt skick när man synade kanterna....) och en översyn av Sturup Raceway i ottan, kunde vi konstatera att vi kommit fram till startplatsen klart först - tröstade oss med ytterligare en grnomspelning av CD:n med Nick Masons bilsamling runt Silverstone (säger bara BRM V16 från 1950...) Det som sedan väntade var en 7-h11etes trevlig dag med fantastiska sportvagnsvägar, GOD och rikligt tilltagen mat, samt naturligtvis en stämning på klart över 100% :-) Att vi tvingades till en nattlig färd hem mellan kl 01 och 03 var efter omständigheterna alltså helt ok, aven om John gärna berättat lite mer om tillståndet hos landets 740i till salu.....*ggg* Vår 116i imponerade mer och mer på oss och på hemvägen pinnade den på riktigt bra, kanske vara det därför som vi snittade 10,7 på hela rundan,.. Den klarade iaf summan av våra två högsta hastighetsbegränsningar på mätaren i lätt uppförsbacke efter att ha blivit "inkörd" i 170 mil, det ni - 116i åt folket! Summa summarum: Vi var helnöjda och tränar innebandy till nästa år, för då.... :-) MVH Anders Jonsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.