|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
För sent Olof ;) Står tvättad och nyvaxad på parkeringsplatsen nedanför nu, som Johan sade den kan knappast bli skitigare :D MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
När är det samling? I början på denna länk talas det om 10.30 och på länken som man klickar på står det 11.30... Vad är sanningen? // Anders |
|
|
11.30 är det som gäller. Se Länk för fullständig info. Mvh - David E BMW CS[Syd]#3624 BMW SC #116 |
|
|
Snart har jag bestämt mig, blev av med min kartläsare för några timmar sedan och har försökt se ljuset i tunneln genom några Gin & Tonic. Det är alltså fortfarande mellan tumme och pekis. Angående tvätta bilen: Tvättar man inte spar man vatten... MVH Topchop |
|
|
Topchop! tveka inte utan slå oss med häpnad och snurra igång topchopen! på kvällen kan vi skåda ljuset i tunnel tillsammans.. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Topchop, Jo men jag struntade i att duscha istället så vattenmängden gick jämnt ut ;D MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
har precis kommit hem från att ha tvättat bilen, ibland blir man ställd över hur stor skillnad en tvätt kan göra. :-) ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Precis kommit hem från träffen, det var en mycket trevlig träff! Arrangörerna har all anledning att sträcka på sig lite extra :-) Har en hel del bilder som jag kommer att lägga upp lite senare. Tack till alla deltagare för en bra träff. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
är precis hemkommen jag med, just nu sitter en hel hög och super i ängelholm :) tackar arrangörerna för en bra dag, grillningen på stranden var bra! enda missödet var att vi i team fjälkinge tappade bakre delen av avgassystemet, men det gjorde inte så mycket förutom att vi tappade ledningen, en sån där familjebil modell m5 smet förbi när jag sprang tillbaka för att plocka upp avgassystemet :) MVH Johan K |
|
|
Tackar arrangörerna och de som dök upp för en underhållande dag och en bisarr afton :D Inget tack till hasso som avslöjade sin "assistans"... ;) Inga bilder från kvällen läggs upp innan berörda godkänt dem, detta gäller särskilt pcdoktorn ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
För min del var det tvärtom; en bisarr dag och en underhållande afton ;D MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Och ett bisarrt utförande på din bil ;) Good old TRX... /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
Tackar alla arrangörer och närvarande för en superfin dag och afton! Tack till Bladh för superinstansen med städandet!! Och till Victor för att du fixade frühstück :) Icke tack till gammelgäddan Hassan som förstörde våra fuskförsök, och inte hellet tack till Sköld som försökte (och lyckades) skrämma upp mig kl 06:00 på morgonen med lögn om att han sladdat in i min bil på parkeringen. E30:n fick bekänna färg och får med beröm godkänt, förutom driftingdäcken fram. Mvh, Kalle |
|
|
Tyvärr kunde jag inte komma pga begravning och var inte riktigt upplagd för sådana här aktiviter Men det verkar som ni hade en kul heldag!! Kalle nu vet du iaf var jag hämtar Pizza i Pp ;) /Pelle |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Nja ärlighet varar alltid längst :) och jag skulle vilja se den som svara rätt på färgkoden på pearlbeige eller vad 1502 -77 kostade ny utan hjälp från omvärlden. Både Kalle o Olle nu har fått var sina 5st A4 med samtliga BMW färgkoder så dom kan plugga på till nästa år om dom inte blev livstidsavstängda. Och andra sidan så gillar jag inte fusk inte heller skvaller på enskild person men försöker ändå hjälpa till så klart :) Så det enda jag gjort var att SMS svar på 3 frågor till PC-doktorn, men inget mer, resten räknade han ut själv:DD Dessutom var det andra gången jag blev kallad "gubbdjävel" av en spoling :) En Eloge till Sköld !! som överhuvudtaget lyckats Väcka Kalle före 10.00 :) ///MVH Hasso Länk |
|
Instämmer med resten! En mycket trevlig dag! Tyvärr så var vi tving att avlägsna oss lite förtidigt på kvällen pga annat! Men som sagt tack för en trevlig, underhållande och bra planerad dag! Mvh Björn/Camilla Länk |
|
|
Nu finns det en del bilder uplagda på nätet: Länk Är det någon som äger en bil som finns med på bild eller är själv med på bild och av någon anledning inte tycker om att ngn bild som jag har lagt upp sä är det bara att maila mig och be mig ta bort bilden. Berätta gärna vilken bild det gäller så plockar jag väck bilden. Alla regnr (utom på min egen bil) är raderade. Det finns även filmer med ljud på 750in med side-pipes samt tortyren av volvomotorn. Dessvärre har jag inte plats att lägga upp dem på, så om någon vet ett bra ställe som kan hosta ca 135 MB så maila mig eller skriv här. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Fina bilder Mugge :)) Mvh, Kalle |
|
|
Mugge: Fina bilder fråga 1.Vems snygga M5E34 vems var den? 2.Vilken färg har E46 M3:an |
|
|
Tackar för komentarerna. Det var ett par som ägde den, vet inte vad de heter, men de var väldigt trevliga. ;-) Jag fick veta att den bilen enbart hade rullat 12 000 mil och den var i riktigt fint skick... helt klart en av de finaste E34:orna jag har sett. Jag vet inte riktigt vad det är för svart färg på M3an, men det är David E (kolla längre upp på sidan) på forumet som äger den, du får nog fråga honom själv. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.