|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Detta verkar kul..Men jag har precis avlagt ett halvt års milantal på en helg med bilen.. Kanske skulle man spara andra halvan av milen tills en eventuell Bimmerabend istället? Jag ska fundera lite och titta i kalendern.. /Anton |
|
|
Anton, ta tåget ;) /Olof Überlegenheit aus Bayern |
|
|
det är ju synd att våra evenemang krockar med varandra...vi som planerade om eftersom vi trodde att det var den 10/9 som gällde...men men...vi får väl komma tillbaka nästa år... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Anledningen till att datumet ändrades var att det krockade med BMW SC's träff och BMW Cup på Anderstorp samma helg. Många av sydarna är aktiva banåkare med sc inte minst bland arrangörerna av årets Sydschleife. Även de som inte har möjlighet att deltaga i Sydschleife är välkomna på kvällens oktoberfest. Vad det går ut på behöver väl ingen närmare beskrivning. Mvh - David E BMW CS[Syd]#3624 BMW SC #116 |
|
|
Anton, Kan du inte hitta någon att samåka med? :) Oktoberfesten på kvällen kommer garanterat att motsvara Bimmerabend, om inte bättre. Ta en ordentlig funderare, detta är en absolut höjdarträff :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Anton: vi är nu minst två mot en och majoritet vinner, du är från och med nu tvungen att iallafall deltaga i kvällens aktiviteter. Sen är det såklart beklagligt att vi krockar med andra sektioners träffar och vi får ta på oss att vi varit dåliga med att spika datum. Bättring utlovas i fortsättningen Hoppas ni lyssnar på våra önskemål om att ni ändå dyker upp på kvällen. Jag kan garantera att ni inte ångrar det om ni dyker upp. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Kommer med gubbracern! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
|
Nja, varken turbo eller v8 tror jag men hoppas kunna visa något nytt... som kanske kan hinna fram tills kvällen. Vi får dock se om vi kan stanna då Fideli kanske vill följa med. Svaret på fråga tre är förresten B........öhhhh det var ju dumt att upplysa om....ha den som fråga fyra istället. MVH Topchop |
|
|
Ska göra mitt bästa för att komma. :) |
|
|
Jag ska försöka komma! Vi får hem vår nya valp den 16:e sept. så det kan bli svårt kombinera. Men jag ska som sagt försöka komma! ____________________ Läs begagnatguiden! Länk |
|
|
Jag ska se till att komma. Ska jag ta rökaren? =) // Anders |
|
|
En del av oss i husvagnen på Knutstorp fick nog av "rökare" har jag för mig ; ) Personligen tycker jag det är roligt om du tar rökaren, toppa upp med olja för det lär ryka lite denna dag ; ) då det blir ordentligt med körning. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Det tråkiga är att jag håller på att polera upp den till det röda stadiet samt byta kofångare och laga rost. Som ny, nästan... Det var mer charm med rosarandig lack och hål i golvet. Tänk jag hittade gaspedalen igen! // Anders |
|
|
Jag skall försöka köra ner, blir en bit nu när man bosatt sig norrut (Jkpg) :) Hoppas att förra årets höjdpunkt (Polygripgrillning med Olof) även står på årets schema ;D |
|
|
Jag kommer också! blev utsedd till kartläsare igår så man får väl se var man hamnar :) MVH Johan K |
|
|
Det verkar som om det blir väldigt lite tid över till att åka på bilträff den helgen. Familjen har ropat och behöver diverse hjälp med att höststäda än här och än där. Dessutom är det Mantorp helgen innan och jag är inte riktigt gjord av pengar. *S* |
|
|
Var? När? Hur?... kan man anmäla sig? // Anders |
|
|
Jag vet att vi är lite sent på det men det finns flera bra ursäkter till det ; ) alla som vill anmäla att dom kommer kan så länge dra iväg ett mail till mig på johan@bímmer.se och berätta om ni vill vara med, på dagen eller på dag och kväll, även hur många ni blir. Vi BERÄKNAR att priset för dagsetappen blir 50-100 kronor (någon form av mat under dagen ingår i detta pris) och MAX ytterligare 100:- för fest med ordentlig middag på kvällen, ta dessa siffror som en fingervisning och jag ber att få återkomma med bättre info. Oavsett vilket så kommer det att bli en kanondag som går till Südschleifes historia!! så Ladies & Gentlemen start your engines! eller iallafall starta upp mailprogrammet och skicka iväg din anmälan. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
| Noterat och anmält. Nu håller vi tummarna för att vädret blir lika bra som förra året. Tänk om bumsen skulle bli blöt och lerig :) | |
|
Kan jag/vi hålla det öppet ett tag till är det bra, har haft lite otur ett tag nu och scheman får ändras lite. Jag var uppe i G-borg för att köpa en bil men den var inte så kul som väntat så för att komma hem kvickt köpte jag en Golf. Denna bil stals en vecka efter köpet och ytterligare 4 dagar senare smulades fronten sönder på 540in av en grävling... Vill komma, så mellan tumme och pekfinger fortfarande, eller? MVH Topchop |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.