|
|
|
|---|---|
|
Tänkte bara kolla intresset bland bimmer folket! Det är ju "En dag på racerbanan" på lördag 3/9. Själv bor jag bara 5 mil från "kullen" så givetvis ska jag dit och titta..tyvärr inte köra i år! Vore ju kul om det dök upp lite fina BMW bilar både på utställningen och för bankörningen. Ska bli kul att se DTM Audin (Mattias Ekströms) Även om det är en Audi så är det ju en otroligt grym bil...... Just real M-power | |
|
Kommer att finnas på plats. MVH / Jacob |
|
|
Jag kommer också att åka dit... Ska bli kul. /Magnus |
|
|
Jag åker dit för att titta, har också bara 5 mil. BMW CS #5206 |
|
|
Härligt:) bara att hoppas på vackert väder då eller iaf uppehåll...regn vore ju väldigt synd. Nästa år ska jag åka BMW M3 Turbo! Just real M-power |
|
|
Kommer dit med e28:an /Daniel |
|
|
Dante: Vet du när grindarna öppnar för besökare som bara ska glida runt och kika? Vad kul att få se en riktig e28! 545..vad döljer sig under huven tro..? Ska du köra eller ställa ut? Just real M-power |
|
|
Håll utkik efter en svart M5 E60 med M6 fälgar..... Nej, inte min, men ställer ut den ändå. MVH Niklas |
|
|
Simon: kolla på www.bilsport.se under events och sen på en dag på racerbanan... där under finns hela programmet... äh här kommer det... Tid Aktivitet Plats 08.00 Insläppet öppnar Entré 08.00 Sekretariatet öppnar Ban-depån 08.00 Tidsträning Fyndbörsen Cup Banan 08.25 Tidsträning Renault 5 Junior Banan 09.15 Körningarna drar igång Banan 10.00 Juryarbetet börjar Depån 12.30 Lunchuppehåll för körningar 12.30 Uppvisning Banan 13.00 Tävling Fyndbörsen Cup och Renault 5 Junior Banan 13.45 Körningen påbörjas igen Banan 15.30 Körningen avslutas 15.30 Uppvisning Banan 16.00 Prisutdelning Nedre depån 17.00 En dag på Racerbanan 2005 stänger /Magnus www.snajdarn.se Länk |
|
| Vill ni se en fin 3.0 csi så kan ni alltid titta på min på lördag :) | |
|
Har bara 3km till banan! Ni vet väl att det är Strippkörning vid preem (korsningen R44/E20) i Götene kl 16 idag 3/9 bes från kl 15.30! kolla info på www.201m.info.se |
|
| Ja ska nog dit tror jag, men ingen utställning för mig... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.