|
|
|
|---|---|
|
Eftersom jag nu troligtvis kommer att behålla 3.6:an har jag börjat kika lite efter en ny inredning i skinn, helst ljus... Men på bildelsbasen, powerbörsen och blocket kunde jag inte hitta någon. Är det någon som har tips på nån bra tysk sida typ som bildelsbasen där man skulle kunna hitta lite grejor?! Skulle även kunna tänka mig att köpa en smälld M5 att ta delar infrån, men på mobile finns där inga, andra bra tips?! Sjöberg | |
|
www.e34.de eller www.e34m5.de Där finns både forum och köp/säljmöjligheter, denna annons kanske kan vara något... Länk Mvh Stephan |
|
|
www.ebay.de där kan du hitta allt...men kolla upp så säljarn ordnar frakten + kolla så du vet vad det är för skick på grejorna du betalar för (inte ens alla tyskar är ärliga) Jag har köpt motorer, lådor och en heldel annat på ebay och både gjort jättefynd och fått hem skit...men till 99% så har det stämt med vad säljaren säger. /Pelle |
|
|
Ok, tack. Skulle vilja ha bilder på den klädselen du länkar till, men då måste man tydligen vara inoggad och allt e på tyska så jag fattar inte ett smack!! E du medlem där Stephan så hade det varit jättebussigt om du kunde lägga ett mail med min adress till honom, samt ett nr där jag nå liraren?! Han kan väl förhoppningsvis engelska... Min mail är "sjoberg@brand-industriskydd.se". Stort tack på förhand!! Sjöberg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.