|
|
|
|---|---|
|
vet någon vart jag kan få tag på en mekbok till min 523ia 96 har kollat på biltema men där hittade jag ingen... en gång BMW, ALLTID BMW!! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Bentleys verkstadshandbok håller verkstadskvalitet och kostar en slant sedan har Haynes kommit för nån månad sedan, en simplare bok för hemmamekare och kostar därefter också. ///MVH Hasso Länk |
|
Den kom ut i Juni. Jag beställde direkt från Haynes i England för några veckor sedan eftersom Biltema, Mekonomen och Meca vägrar ta hem den av någon anledning. £20.99 inklusive frakt. Den kom efter 4 dagar, tror jag. Den har redan betalat sig... Här är den: Länk |
|
|
bäställde precis en mekbok så vi får väl se om det dyker upp en. riktigt dåligt att mekonomen mfl. inte tar in boken! tack för länken! en gång BMW, ALLTID BMW!! |
|
|
Var det den engelska versionen?Jag mailade till Haynes och det skulle komma ut en svensk version nu i vinter 05-06. |
|
|
Ingen som har den som pdf så man kan se lite hur den ser ut så man vet om man vill lägga pengar på o köpa den. Jag tänker mest på engelskan och för mig att förstå den eller om jag ska vänta på den svenska varianten...? :) Erik |
|
|
fick mail om att jag hade lämnat något fel nr på mitt kort.... ska se om jag försöker att beställa igen, antar att det är den svenska versionen för den jag "kryssade" för så stod det engelskt-svenskt fattade faktiskt inte riktigt vilket nummer hon menade.... har inte engelska som "modersmål" gör nytt försök och skriver då om det är svenska! en gång BMW, ALLTID BMW!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.