|
|
|
|---|---|
|
Just det, har tänkt skaffa nya fälgar + däck och jag har bestämt mej för dessa. Nu är det så att jag ska iväg på Tisdag o hämta dom. Men jag är så otroligt skraj för att dom inte ska passa på min bil. Länk Finns ju mycket kunnigt folk på detta forum så jag hoppas jag får expertråd :) Tack på förhand! Mvh Oscar | |
|
Kolla med säljare vilken inpressning fälgarna har. Är det ET42 eller högre värde lär det inte vara några problem att montera dom på din bil. ///Foppa |
|
| Har för mej att han sa ET47. Kan det stämma? | |
|
Det stämmer nog! Då ska dom nog passa. Är bilen sänkt? ///Foppa |
|
| Nej den är inte sänkt. | |
|
Jag har de på min E46 dessutom med ET42 och inga problem. Hur stabila som helst! Men har du haft mindre fälgar innan och kört med dåliga bussningar kan det bli skillnad när du monterar på större hjul fast fortfarande med dåliga bussningar. Spårig är bara förnamnet då. Det hände mig. Men när jag bytte bussningarna runt om då var det inga problem! ------ Länk Länk |
|
|
Med 8,5 tum breda fälgar med ET47 och bilen ej är sänkt lär det inte vara några problem att montera på fälgarna. Fast 8,5 låter lite brett fram på en E36. De flesta orginal M3 E36 fälgar brukar ha 8,5 tum bak och 7,5 tum fram. ///Foppa |
|
| Det var ET47. Kollade upp det nu. Så då ska det väl inte vara några problem :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.