|
|
|
|---|---|
|
Måste handla om "MURPHYS LAW". Hade precis igår fixat till det där sista lilla irriterande problemet som gjorde att bilen inte var funktionellt perfekt. Åkte en sväng i morse och tänkte "vore sjysst att ha takluckan (dubbla) öppen nu. Men den öppnades bara i bak kant. Försökte stänga men inget hände. Stannade till för att ta en titt för att upptäcka att det vara bara innertaket på den främre luckan som öppnats ca. 5 cm. Båda luckorna var fortfarande stängda. Nu verkar allt ha låst sig. Innetaket på luckan glipar fortfarande 5 cm och när man försöker "dra" den på plats sitter den som berget. Om man trycker på knappen hörs det att motorn till den bakre luckan jobbar men "skippar" (det finns ju inget att stänga). Har någon varit med om detta tidigare? Luckorna är stängda men innertaket glipar... och motorn vill jobba. DANNE Min bil: Länk | |
|
Prova ta bort minuspolen från batteriet "sk reset" funkade för mig! lycka till... Mvh Danne -Never feel sorry for yourself.- |
|
|
Daniel- Hade du samma problem? Ska man låta strömen vara klippt någon viss tid typ 10 min. eller är det bara att bryta och koppla på igen? DANNE Min bil: Länk |
|
|
Hej Dandelue Prova håll in knappen en stund då har jag för mig att den nollas. MVH Daniel |
|
|
Testade att hålla in knappen och jag fick igen innertaket, men luckan går fortfarande inte att öppna nu. Funtar på att svetsa igen skiten! Tack för hjälpen grabbar. DANNE Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.