|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Enligt rubriken på sidan Biljakt Del 1 ser rätt löjligt ut me typ 10 polisbilar som jagar en bil... men men.. han blev fast iaf ;) | |
|
Här e tydligen "Del 2" oxå.. Länk |
|
| Snyggt jobbat av polisen tycker jag. Kul med killen som skriker "aaaj" så fort han ser kameran... hoppas det blev fängelse för de små skitungarna. | |
parolof |
håller med, helt plötsligt är dom inte så tuffa som dom tror |
| Tre år gammalt om jag inte missminner mig. Den blonde killen (föraren?) verkade inte riktigt med i matchen, så det vore inte särskilt förvånande om han sitter bakom lås och bom av andra orsaker idag. | |
| Malmöpolisen är inte främmande för att ta i med hårdhandskarna... Vad hade knattarna gjort? | |
|
Gammalt klipp. Polisen i Malmö har ungefär lika många poliser som i Helsingborg, trots att Malmö är mycket större. Det måste betyda att i stort sett alla poliser fanns på plats? Det vimlade ju av bilar.. :) MVH / Jacob |
|
|
Klockrent!!! Jag vill se del 3,4,5,6,7,8... Ehh! Gör ett helt tv program! SNORUNGAR! Stryk ska de ha. DANNE Min bil: Länk |
|
|
blir trött när man ser sådant.. med sveriges flata rättsystem kan man nog räkna med att dessa grabbar fortfarande begår brottslighet.. man borde egentligen inofficiellt låta sådant pack "förvinna" lite diskret. dom kommer säkert bara innebära problem och kostnader för samhället under hela sin livstid.. hoppas dom åkte på ordentligt med stryk inne i polisbilarna iaf... BMW CS #5139 |
|
|
Ja det var ju ett tag sedan, en kollega hittade detta på sydsvenskan. Länk |
|
|
Använd snorungarna som slagpåsar på polishögskolan eller nått! Måste erkänna att det kändes ganska skönt att få se och höra snorisarna när poliserna vred runt armarna på dom. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
fyfan den opeln kände jag igen med dem fälgarna, har sett den ett tiotal gånger i Malmö Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Vilka nötter, gött att dom åkte dit. |
|
| Ingen som har filmerna för nerladdning? | |
| Usch, jag mår dåligt av att se detta. Oansvarigt att använda gator och torg som en lekplats. | |
kilroy |
Jag har filmerna på min dator om det finns något intresse. Jag kan ladda ner dom på en lämplig webhost så kan ni få länken sedan. Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
| kilroy: låter fint det | |
|
kilroy: Jag skulle också vilja ha dem. :) Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
|
Länk Här finns dom |
|
kilroy |
Jag ser att MB hann före... Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
|
WoW, så många polis bilar har jag aldrig sett på en gång! Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.