|
|
|
|---|---|
|
Hittade en Alpinvit M5 E39-02 med navi och beige Heritage läder, till salu i Schweiz, första Alpinvita facelift M5:an, jag vet om i Europa, mycket trevlig! Länk Mvh Stephan | |
|
Måste säga att den var riktigt fin. Det blir lite USA-stuk på dem när de är vita och om jag var intresserad utav en så skulle jag nog välja en vit, om man hittar någon. De är ganska dåligt urval av dem. //Schnitzer |
|
|
Oj vad snygg den var! Priset var ju inte det lägsta visserligen, om jag nu räknat rätt: 6,0939 x 54.900 chf = 334.555 sek + moms = 418.193 + tull = 468.377 sek + hemtagningskostnader Men en unik bil är det i alla fall, en sak som är säker! |
|
| Väldigt fin | |
|
Fruktansvärt läckert utförande med Alpinweiss och beige heritageläder samt träpaneler. Det blir inte bättre än så om man inte går till Individual :))) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Riktigt fin! Hade lätt kunnat tänka mig en vit.. MVH / Jacob |
|
| Vit M5 is the shit! Men det är klart, jag är ju nästan kroniskt beroende av vita nyare BMW. Vit e60 525 med m-paket, det står väldigt högt upp på listan över saker som jag hoppas kunna förverkliga! | |
Croazia |
Vit mmmmmmmmmmmm5 va den e vacker, en sån ska jag bara ha en dag!! |
| det kan nog bli ett högt samlarvärde på viata m5:or | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.