|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Nån som kan hjälpa mig? är detta "riktiga angeleye" ?? Bra val eller skall man välja nått annat?? Länk Mvh // Helena | |
| nej | |
|
Det är inte riktiga Angel Eyes. Det är HELLA som tillverkar de riktiga strålkastarna till BMW E39. De har de gulaktiga ringarna som syns på E39 facelift. Ringarna i annonsen är ett alternativ för folk som väljer att inte lägga ut 5000:- på Angel Eyes, eller för den som vill ha annorlunda färg på sina Eyes. Mvh |
|
|
Sånna där satser som även realcar har,kostar under 1000 lappen och blir ett helt okej resultat... Men kan aldrig bli lika bra som att köpa ett par riktiga... |
|
|
Snygg bil i annonsen Razvan ;) :D Jag tycker personligen att dessa ringar som syns på bilden är snyggare än original, eftersom de har samma färg som xenonljusen och lyser mycket kraftigare än original. Är mycket nöjd, och får alltid positiva kommentarer om hur snyggt det är. Och "riktiga" är de väl, det är ringar som lyser och man ser tydligt att det är ringar, inte nått diffust spritt svagt ljus som man har sett på andra billiga satser. Min bil: Länk |
|
|
Tack för svaren ! der tåls att fundera på då .. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.