|
|
|
|---|---|
|
Hej Tänkte köpa nya fälgar till bilen. Tänkte byta till Breyton Spirit svarta 19'' med 235/35 runtom. Hur tycker ni svarta fälgar gör sig på en svart bil? Skall jag köra med svarta eller vanliga? Mvh Länk Länk | |
|
Länk P.shop |
|
|
Tycker det ser grymt ut med svarta fälgar! Om du gillar det så är det väl bara att slå till :) |
|
|
Ser brutalt ut! MVH / Jacob |
|
|
Länk dessa är det i alla fall.. |
|
|
Det var inte dumt alls :) Svårt val... Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Det var inne i USA att ha svarta fälgar med chrom eller alu runt om, men nu är det totalt ute i USA att ha sånna fälgar. Verkar som att Europiér ligger efter:) Hur som helst, jag tycker de är riktig snygga i alla fall. HOW MUCH? ------ Länk Länk |
|
| grymmt snygga fälgar..bara att slå till | |
| det är bara och slå till.. :) med svarta.. | |
nxv |
svarta fälgar på svart bil är äckligt snyggt! Bilen på G: Länk |
|
Brutalt! Kanske tröttnar efter ett tag? -Phil |
|
| om man tröttnar är det bara att köpa andra..tror det skulle bli väldigt snyggt med dem på i alla fall | |
|
Riktigt snyggt! DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hehe glömde fråga...lr törs man fråga vad du fick betala för dom =P? DTM system och rak 6a ;) |
|
Hawar |
Jag tycker helt klart att du ska köra på de vanliga , det är mycket snyggare.. Svarta... njaeee.. tror att du kommer att tröttna |
|
Länk Tror inte jag kommer att tröttna på dessa :) Fick ett bra pris :) |
|
Hawar |
Tycker det är lite för mycket "pimp" varning... |
|
haha tror inte jag heller ;) ser ju kanon ut. Såg en bild på en e46 coupé med likande fälgar, lr kasnke tom samma =). Stylad och såg hur bra ut som hellst. DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Hawar Får bli Pimp the ride in Höör-City ;) Måste sticka ut lite om man nu valt att syssla med styling |
|
|
haha japps =) DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.