AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
900

M3:a för oblyga med fälgar man skulle få behålla i stockholm max 24 tim

Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Länk

Mvh Danne

-Never feel sorry for yourself.-
Jävligt snygg bil förutom sidokjolarna och vingen :) Hade han bara skitit i att lackera delarna på ratten så hade det blanksvarta innuti också varit väldigt snyggt.
jisses va brutala...

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Det finns meeer här Länk

Mvh Danne

-Never feel sorry for yourself.-
Titta, ett flygplan! Nej, f'låt det var visst en s.k. vinge...

Är det sådana hjul som kallas "tyskstuk"...?

/ Mvh Joakim

Länk
Ek
496
Ekan
323i Coupe -00
Det är i vart fall sådana hjul jag skulle kalla tyskstuk =)
inte särsklit snygga i min mening
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Ufo: Den vingen var faktiskt rätt så okey om man jämför med vad som rullat förbi en här omkring stockholm/västerås. Då snackar vi riktiga stabilisatorer byggda för höghastighets flygning :D

Fälgarna var riktigt fläskiga, en riktigt fin bil förutom just vingen och lite mindre detaljer, han borde ha en orginal m3 läpp på bagageluckan, skulle bli grymt mycket snyggare.
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Det är bara terrängbilar som ska ha hjul som breddar ut utanför bilen. I mina ögon är det där ett "overkill". Bort med vinge, sidokjolar och en mer normal bredd på hjulen så får den mitt godkännande ;D

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
liten fråga bara... Vad har människar gjort med hatthyllan ovanför bas lådan??? Använt en slägga på den eller? Kolla på näst sista kortet tror jag det var...

Om fälgarna varit en tum smalare samt däcken två bredder bredare hade det sett mycket bättre ut. Sen HATAR jag krom/guld på fälgar. Allra helst på en SPORTBIL. Men det är min smak...

DANNE
Min bil: Länk
Ba
20
BadDevil
325iA -92
Jag måste bara fråga då jag letar efter nya fälgar till min bil hur mycket kostar dom där fälgarna och finns dom att köpa här i Sverige. ngn som vet??
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.