|
|
|
|---|---|
|
Såg en fin 325a typ 89-90:a på biltransportsläp på 45:an i riktning mot Karlstad igår Delfingrå-met eller likn breda Azev fälgar Reg nr Pao 430. Vad vet panelen om den?? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" | |
|
well, jag vet iaf att jag hade inte uppskattat om ngn hängde ut min bil med reg.nr på ett stort forum... MVH Johan K |
|
|
Nej du har rätt !! Bäst han maskerar skylten när han är ute och åker! Det forumet är nog ännu större. Eller vad tror du? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Glider det omkring ovanligt fräscha E30:s så angår det faktiskt alla och är av allmänhetens intresse! |
|
|
Håller med Johan, inte helt juste att göra så. Lika så att klistra in bilder på sålda bilar med regskylt fullt synlig, nye ägaren kanske inte alls vill det. Visst är väl trafiken ett större forum men samtidigt är detta forum tillgängligt runt hela klotet och han kanske bara kör med sin bil i den lilla byn långt ute på landet och bara två gånger per år... Bara en tanke. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jo jo! ingen som har ägt vagnen & vet mera om den?? Alla moraltanter kan tagga ner, för jag har själv rapporterat mitt eget inlägg, så då är det väl upp till moderatorn att avgöra antar jag!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
En bra kompromiss kan ju vara att bara skriva ut bokstäverna t ex. Att tänka på i framtiden om inte annat mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.