|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
928:an har juh en dast två egenskaper,Ljudet och prestandan inget annat.850:n har juh allt annat,komfort,prestandakvailtekänslan,fin kaross etc etc Går inte att jämföra 928 med 850. |
|
|
Jag har kört Porsche 928C, S, GTS, S4! Jag har också kört BMW 850iA, CSI samt 840iA! Jag föredrar LÄTT 840:n framför 850:n! Men fick jag välja, tar jag Porschen ALLA gånger! 850:n, förutom CSI:n kunde lika gärna vara en 750iA. Lika mycket tråkig är BMW:n som "Gran Turismo", som Porschen är ROLIG! Dessutom känns BMW:n mycket tyngre... Detta är min erfarenhet o mitt tycke! O dra åt h-vete vad soppa 850-BMW:n tog... i jämförelse med Porschen...herregud!!! En av dessa Porschar, bidrog även till min körkorts-indragning...Buhu :-( Får jag välja GT-vagn fritt, så tar jag Ferrari 400i:n ALLA gånger! Det är den BÄSTA!!! O har det coolaste maskin/avgas-ljudet....o vilken körkänsla...FORZA! /WERK BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein,wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Ägde en 928 S för några år sedan, ångrar än idag att jag sålde den. Sneglar då å då å funderar på att köpa en igen. Den är grym. Iufsig är nog 850 det också, har aldrig kört någon. Fast själv har jag större förtroende för 928:an än 850. Har hört alldeles för många mardrömshistorier om BMWs V12or. Hade för övrigt inga problem alls med min 928. En 928 s4 som gått 2600 mil? Vad vill de ha för den? 200?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.