|
|
|
|---|---|
BraMotorVerkstad |
Just nu är en BMW740 till salu "härintill". Enligt bilpriser.se ska dock nummerskyltarna sitta på en Audi. |
|
Hehe. Såg den också och reagerade på den photoshopade nummerplåten :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Ja, det var ju faktiskt snäppet värre än att maskera skylten. Denna bil måste verkligen ha ett väldigt skumt förflutet! Regnr: FRF485 Färg: MBLÅ Fabrikat: AUDI A4 1,6 Årsmodell: 1996 |
|
|
Eller så är det för att jag är rädd om fälgarna :=) MVH "Shopkeepern" |
|
parolof |
snygg bil och ok pris men löjligt att falskskylta den |
| Förstår ägaren, men såklart mer riktigt att deleta reg-plåten i PS eller Paint. | |
|
Nu är det så här: I och med att även våra sålda bilar ligger med i vårt Crew-Galleri så brukar vi ibland ändra registeringsnumren för att dom som äger bilarna idag inte ska behöva känna olust över att deras bilar figurerar på foton med "äkta" registreringsnummer då är lätt att spåra var bilens nuvarande hemadress är, och i det här fallet så ligger nämnda bil med i vårt Galleri: Länk och kommer så att göra även efter att den blivit såld.... MVH "Shopkeepern" |
|
|
Shopkeeper: Men då är det väl bättre att ta bort regnummret helt eller skriva AAA 111! /Rickard |
|
|
Förvisso Rick, men så bra kan jag inte hantera Photoshop :) och det ser ju inte så skoj ut att bara sudda ut reg-numret helt när man vill ha lite fina bilder på bilen..., hur som helst så är det i alla fall bra att fått höra era synpunkter. MVH "Shopkeepern" |
|
|
Kent: du har ju en poäng i det rent estetiska däremot så tycker jag det är tveksamt att använda någon annans regnr. Själv valde jag "smear"-funktionen i PaintShop och "städade" mina skyltar på några sekunder. Hade man kunnat hantera dessa program lite bättre så kunde man säkert hittat på något bättre...;) Bilen är i allafall läcker! ___ //Ulf |
|
BraMotorVerkstad |
Kent, det riktiga numret lämnar du väl ut om en spekulant hör av sig? :-) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.