|
|
|
|---|---|
|
Tycker inte jag är FÖR petig när mina enda krav är: Skinn, hel eller halv. Mörkt är dock ett absolut krav. Automat, absolut krav. Helst Sv-såld. Gärna M-paket. Max 8000 mil (gäller 02:a) /KP | |
|
Tycker inte dina krav är alltför hårt satta då jag också skulle vilja ha dessa saker om jag köpte en sådan. Tror du får ha lite is i magen och vänta. Tids nog kommer det en. Behöver du en bil mer omgående är tyskimport tipset. |
|
|
Svensksålda 525iAT med M-paket och skinn finns det inte så många av. Om du kan tänka dig Alcantara klädsel så ökar dina chanser en del. Skippar du M-paketet så ökar chanserna för halv- eller helskinn. Har en kompis som också letar 525iAT men han är ännu "petigare" då han vill ha en 03:a med ca. 4000 mil. Det är inte många intressanta objekt han hittat ode få som dykt har det av olika anledningar inte blivit köp på. "Problemet" med 525 är att många svensksålda är manuella. ___ //Ulf |
|
|
Länk ...dock ej M-pkt...och "halvmörkt" (antracit?) halvskinn Länk ...samma "fel" som ovan... Länk ...inte heller M-pkt...men svart helskinn... / Mvh Joakim Länk |
|
|
Denna kanske, även fast den gått lite längre och inte har skinn Länk |
|
|
Här är kanske något, dock ej skinn. Länk |
|
|
Dom två sista bilarna som det länkas till är för dyra. Visst, svensksålda 03:or men relativt många mil och i stort standardutrustade bortsett från M-sportpaketet. ___ //Ulf |
|
|
För dyra?? Du får väl pruta... bilar springer inte iväg så det brukar gå att pruta ganska bra. |
|
|
jonek: jag ska inte köpa utan det var bara en kommentar om dessa bilars annonspris som enligt min mening ligger en bra bit över vad som kan anses vara ett skäligt pris. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.