AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
878

är min bil sänkt eller? vad tror ni jag kan få för den?

tjenare.. tänkte om ni skulle kunna slänga ett öga o försöka avgöra om min bil är sänkt eller inte... det är en 520. ser ni något annat som inte är orginal så säg gärna till... Jo jag vet att gälarna inte är orginal... Jo vad tror ni värdet på bilen skulle ligga på? 20 500 mil tygklädsel elhissar taklucka. funderar på att köpa typ 540 lr nåt istället.Tack på förhand/// Peter

Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Tror inte den är sänkt...

15-20K bör det väll gå att få utan problem om det är M50 spisen..

ps. Inte orginal: Fälgar, gälar , blinkers Vindrutetorkare, nedlackad....

_______
/Chrille
ok... finns det något man kan göra med bilen som ökar värdet??? när jag parkerat vid en annan e34 såg min lägre ut... kanske taskiga dämpare =)

Länk
Tror du får lättare o sälja om du plockar bort gälarna, min personliga åsikt. Skulle gissa att det bara är "fejk gällar" utan egentliga hål i huven.
Är nog lättare att få ut en högre summa om bilen är välvårdad både in o utvändigt, mao polera upp lacken o gör rent ordentligt invändigt (även bagageutrymme o reservhjulsbaljan mm) samt rengöra motorutrymmet.
Skulle dock hoppa över att köpa "lukta gott" till bilen om den nu inte luktar fruktansvärt illa invändigt, en bil som luktar för mycket ("gott") invändigt känns i mina ögon mer suspekt, lite som om man försöker dölja något...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.